English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدرکشور در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدرکشورطی پنج سال گذشته به میزان 8تن و 878 کیلو انواع مواد مخدر طی یک عملیات مسلحانه در استان خبر داد.

کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدرکشور در هرمزگان

به گزارش خبرگزارى موج، سردار "عزیزاله ملکی" در جمع خبرنگاران گفت:در ادامه سلسله عملیات های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران با بهره گیری از شیوه های خاص پلیسی از بارانداز و تردد محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جانوری شهرستان جاسک مطلع و با اشرافیت اطلاعاتی و در یک دوره ۴۵ روزه ، محل دقیق تردد قاچاقچیان مواد مخدر، بار انداز و محل دپوی مواد را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:به لحاظ کوهستانی بودن مسیر و اشراف دیدبانی قاچاقچیان بر منطقه ، پس از یک درگیری مسلحانه بین ماموران انتظامی و اشرار قاچاقچی در نزدیکی دپوی مواد مخدر ، قاچاقچیان بعد از درماندگی در درگیری، با استفاده از تاریکی هوا عرصه را برخود تنگ دیده و از محل متواری شدند.

سردار ملکی اظهار داشت:طی این عملیات ماموران موفق به کشف و ضبط8تن و 878 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل 8تن و778کیلو تریاک , 100 کیلو گرم هروئین، تعداد 5 قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و ۳ دستگاه بی سیم دستی از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحقیقات جهت شناسایی متهمان ادامه دارد، خاطر نشان کرد:منطقه جانوری منتها الیه شرقی استان هرمزگان و در منطقه ای مثلثی بین استان های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان واقع گردیده و به نوعی محل بارانداز مواد مخدر قلمداد می گردد که این فرماندهی با احداث پاسگاه جدید سدیج، به صورت جدی برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه