English

در کارگاه بازیگری تئاتر مطرح شد

کهگیلویه، ظرفیت و استعدادهای هنری فوق‌العاده دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: کهگیلویه سرشار از استعداد درزمینهٔ مختلف هنری است.

کهگیلویه، ظرفیت و استعدادهای هنری فوق‌العاده دارد

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، امیرحسین نوروزی در کارگاه بازیگری تئاتر که در دهدشت برگزار شد، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد تمام هم‌وغم خود را برای آموزش هر چه بیشتر و بهتر، در حوزه هنرهای نمایشی و بازیگری گذاشته است.

نوروزی اظهار کرد: یادمان‌ها و جشنواره‌ها تاکنون خروجی مناسبی نداشته‌اند، لذا تصمیم بر این است که از آموزش‌ها و کارگاه‌ها بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: شهرستان کهگیلویه سرشار از استعدادهای فراوان در حوزه‌های هنری است، نبوغی که در دهه‌های اخیر، موردتوجه همگان شده‌اند، هنرمندانی که توانستند در سطح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

نوروزی ادامه داد: بااین‌حال بسیاری از تئاترهایی که اخیراً از کهگیلویه به روی صحنه رفت، جدای از قدرت ذاتی هنرمندان، نیاز توجه بیشتری بر روی مباحث آموزش علمی را می‌طلبد.

وی گفت: در این راستا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، حدود 2 سال است که اتفاقات خوبی در بحث آموزش ازجمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی رقم خورده است.

این مربی هنری بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هنرجویان، ضمن اینکه استعدادهای خودشان را کشف می‌کنند و هم مبانی بازیگری تئاتر، اصول و قواعدی که یک نمایشنامه باید داشته باشد را می‌آموزند.

وی ادامه داد: هنرجویان ضمن دوره آموزشی 1 ماهه، در ادامه با گذراندن دوره‌های تکمیلی، بازیگری تئاتر را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی می‌آموزند.

ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این کارگاه نیز گفت: با بهره‌گیری از زبان هنر که رساتر از شیوه‌های آموزشی دیگر است، مشکلات و مسائل فرهنگی را بهتر نشان داد و در جهت برطرف کردن آن‌ها براییم.

کاظمی جو تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی درزمینهٔ هنرهای نمایشی در فرهنگ‌سرای ارشاد برگزار می‌شود که از حضور مربیان باتجربه و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران، نیز بهره می‌بریم.

کارگاه بازیگری تئاتر دهدشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه