English

یکی از دسیسه های دشمنان در خارومیانه جنگ و کشتار است

امام جمعه سنندج، یکی از دسیسه‌های کشورهای غربی از جمله آمریکا را جنگ و کشتار در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: اتحاد و برادری در میان مسلمانان تنها راه مقابله با آشوب‌های خاورمیانه و جوامع اسلامی است.

یکی از دسیسه های دشمنان در خارومیانه جنگ و کشتار است

به گزارش خبرگزاری موج، ماموستا «عبدالرحمن خدایی»، امروز، 10 آذرماه در آئین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص)، پیامبر اسلام را نمونه یک انسان کامل خواند و اظهار کرد: مسلمانان باید خاتم پیامبران را الگوی خود در زندگی قرار داده و از کردار و روش این انسان برگزیده تبعیت کنند.

وی با تأکید بر شرکت مردم استان در اعیاد ماه ربیع الاول افزود: به پاسداشت شخصیت و جایگاه پیامبر(ص) و میمنت این ماه، نسبت به برگزاری مراسم مولودی خوانی جدیت داشته باشیم.

امام جمعه سنندج با اعلام این‌که تا پیش از تولد حضرت محمد(ص) اقوام گناهکار مورد عذاب الهی قرار می‌گرفتند، تصریح کرد: به‌علت عظمت جایگاه پیامبر اسلام نزد خداوند، عذاب گناهکاران به قیامت واگذار شد، چون میلاد پیامبر(ص) مایه رحمت برای جهانیان است.

ماموستا خدایی با اعلام این‌که دشمنان همواره از اسلام و مسلمانان هراس دارند، گفت: دشمنان همواره با هر حیله‌ و نیرنگی به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب در کشورهای اسلامی هستند پس وحدت و یکپارچگی مسلمانان موجبات نگرانی آنان را فراهم می‌کند.

وحدت میان مسلمانان را تنها راه ناکام گذاشتن توطئه‌های استکبار و دشمنان است

وی وحدت میان مسلمانان را تنها راه ناکام گذاشتن توطئه‌های استکبار و دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی حکام کشورهای منطقه در مسیر دشمنان دین اسلام حرکت کرده و آنان را همراهی می‌کنند.

امام جمعه سنندج یکی از دسیسه‌های کشورهای غربی از جمله آمریکا را جنگ و کشتار در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: اتحاد و برادری میان مسلمانان تنها راه مقابله با آشوب‌های خاورمیانه و جامعه اسلامی است.

وی اظهار امیدواری کرد کشورهای اسلامی به خود بیایند و با یکدلی و اتحاد، توطئه‌های دشمنان را در منطقه خنثی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه