English

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد:

شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس در مبارزه با استکبار باشد

آیت‌الله سید احمد میرعمادی، خطیب جمعه این هفته خرم‌آباد گفت: نمایندگان مجلس با درس گرفتن از شهید مدرس، در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس در مبارزه با استکبار باشد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، نماینده ولی‌فقیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) در حدیثی  نقل می‌کند هرگاه چهار گناه در جامعه رواج ‌پیدا کند خداوند چهار بلا نازل می‌کند.

امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: هرگاه فحشا و زنا رواج پیدا کند خداوند مرگ ناگهانی را نازل می‌کند و مردم دچار مرگ ناگهانی می‌شوند و هرگاه مردم زکات و خمس مال خودشان را پرداخت نکنند حیوانات نابود می‌شوند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: هرگاه حاکمان جامعه ستم کنند خداوند باران رحمتش را کم می‌کند و هرگاه کافران که در کنار اسلام هستند تقویت شوند مشرکان در مقابل مسلمانان پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیره پیامبر و امام صادق(ع) تکیه بر وحدت امت اسلامی است، تصریح کرد: پیامبر عفت، شوکت و اقتدار مسلمانان را در سایه وحدت و همبستگی در برابر دشمنان می‌دانست و ایشان تلاش فراوانی انجام داد که جامعه اسلامی اتحاد و انسجام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: صلح و صفای پیامبر برای حفظ همبستگی امت اسلامی بوده و این در حالی است که امام صادق(ع) بزرگترین منادی وحدت بوده است.

سیداحمد میرعمادی توضیح داد: ایشان حوزه عملیه‌اش چهار هزار طلبه داشت و بزرگ‌ترین علمای اهل سنت شاگرد امام صادق(ع) بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان چه شیعه و چه سنی همه یک دشمن مشترک داریم، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دشمن مشترک ما هستند و می‌خواهند اسلام هراسی را در جامعه رواج دهند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: اکنون بدبینی در اروپا و آمریکا به مسلمانان شکل گرفته است و ما باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم.

آیت‌الله میرعمادی، با بیان اینکه نابودی داعش نماد جبهه مقاومت اسلامی بود، عنوان کرد: هر کجا که مسلمانان ید واحد بودند پیروز شدند و هرگاه تفرقه داشتند شکست خوردند.

وی با اشاره به راهبرد جدید آمریکا در منطقه، گفت: رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام کرده ما باید جلوی نفوذ ایران در منطقه را بگیریم و باید جبهه مقاومت اسلامی را تضعیف کرده و سپاه قدس را به عنوان تروریست مطرح کنیم و آن را از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد:او گفته که باید در منطقه بین کشورهای خاورمیانه تفرقه بی‌اندازند و می‌گویند هرگونه استعداد و ظرفیت‌های بالقوه که بازوی نظامی ایران دارد را نابود کنیم.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: آن‌ها می‌گویند که حزب‌الله نظامی که بازوی نظام‌ جمهوری اسلامی است باید از بین برود، اما کری خوانده‌اند چرا که شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران مستحکم است و شاخ و برگ آن تمام اسلام را در برگرفته است.

وی اضافه کرد: هر چه تلاش کنند تلاششان بی‌فایده است و ۴۰ سال است که سیاست‌ها، تهدیدها و تحریم‌های آمریکا در منطقه شکست خورده و روز به روز نفود ایران افزایش پیدا می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ما می‌خواهیم پرچم اسلام به اهتزاز درآید و این در حالی است که آمریکا هر کجا که وارد شد ظلم و ستم کرد.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: آن‌ها نشان بدهند که ایران در جایی ظلم کرده است، چراکه اگر از لبنان عراق سوریه یمن فلسطین حمایت کرده‌ایم حمایت از مظلومین بوده است و استکبار جهانی بداند هر جا مظلوم باشد و یک مجموعه با استکبار جهانی مبارزه کند ایران اسلامی از او حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز شهادت شهید مدرس است، بیان کرد: شهید مدرس الگوی تمام عیار برای نمایندگان مجلس، الگوی شجاعت برای بیان حقایق و الگوی شهامت برای مبارزه با ظلم و قانون‌شکنان است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: شهید مدرس بدش می‌آمد که بیگانگان تسلط بر ما داشته باشند، مدرس شخصی انقلابی بود و محکم ایستاد، لذا نمایندگان نیز باید با درس گرفتن از او محکم بایستند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه هفتم آذر روز نیروی دریایی است، خاطرنشان کرد: باید از فداکاری آن‌ها تجلیل کنیم، چراکه در جنگ تحمیلی نیروی دریایی نفس کشیدن به ارتش بعثی عراق را نداد.

وی افزود: امروزه نیز آن‌ها در دریا با تمام توان ایستاده‌اند و در همه حال خط مقدم ایران را حفاظت کرده و در مقابل دزدان دریایی ایستاده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه ۱۶ آذر روز دانشجو است، عنوان کرد: دانشجویان ما به عنوان نیروهای استکبار ستیز مطرح بوده‌اند و از عناصر انقلابی و استکبار ستیز در صحنه هستند.

آیت‌الله میرعمادی با یادآوری بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، تصریح کرد: دیدن آوارگی و تخریب و مشکلات مردم جای تاسف داشت، خانواده‌هایی بودند که در زیر چادر زندگی می‌کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه