English

امام جمعه شهر یاسوج:

مسلمانان با وحدت تفرقه افکنی دشمنان اسلام را خنثی کنند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی، تفرقه‌افکنی دشمنان خود را خنثی کنند.

مسلمانان با وحدت تفرقه افکنی دشمنان اسلام را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن دعوت همه نمازگزاران و خود به تقوای الهی، اظهار کرد: سالروز ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) را در پیش داریم و 12 تا 17 ربیع‌الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده و اسلام دین وحدت و انسجام و سربلندی و عزت مسلمین در داشتن اتحاد است.

امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر وحدت همه مسلمانان جهان، اظهار داشت:  باید با اتحاد میان شیعه و سنی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد چرا که دشمنان از جمله استکبار و استعمار درصدد تفرفه افکنی میان مسلمانان هستند، به همین دلیل بحث شیعه و سنی را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردمداران برخی کشورهای اسلامی به جای وحدت با امت اسلامی با آمریکا و اسرائیل همکاری می‌کنند.

حسینی با اشاره به گروهک تروریستی داعش و خوی وحشیگری آنها، افزود: با اتحاد کشورهای اسلامی و کمک ایران، داعش در عراق و سوریه نابود و ریشه‌کن شد اما مسلمانان باز هم باید هوشیار باشند چرا که ممکن است داعش با حمایت آمریکا در چهره دیگری با ظاهر شود.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به 10 آذر روز مجلس گفت: سالروز شهادت آیت‌الله مدرس به روز مجلس نام‌گذاری شده و رژیم طاغوت از مدرس هراس داشت.

حسینی با یادآوری 16 آذر ‌به‌نام روز دانشجو گفت: در سال 1332 و پس از کودتای 28 مرداد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به تهران سفر کرد و دانشجویان علیه  این سفر تظاهرات کردند و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: تظاهرات و شهادت دانشجویان نشان داد که دانشجویان ایران مخالف آمریکا و ضدسلطه بیگانان هستند.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش پایانی سخنان خود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در خصوص بازسازی 6 روستا در منطقه زلزله‌زده غرب کشور گفت: بازسازی 6 روستا در منطقه غرب کشور به  سپاه فتح استان واگذار شده که به خوبی این کار در حال انجام است و  سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشید.

وی عنوان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه زلزله اخیر در کنار مردم غرب ایران بودند و کمک‌های خوبی به مناطق زلزله‌زده داشتند که از همه مردم استان تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه