English

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم:

روحیه بسیجی باید به صورت یک ایده مدیریتی در جامعه حاکم باشد

مدیر کل آموزش و پرورش قم:اگر مدیران ما چه در سطح کشوری و چه در سطح استان در کار خود از روحیه و خصایل بسیجی بهره مند باشند، شاهد کامیابی های فراوانی در عرصه های مختلف خواهیم بود.

روحیه بسیجی باید به صورت یک ایده مدیریتی در جامعه حاکم باشد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در همایش هفته بسیج که در محل نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد گفت:روحیه بسیجی باید به صورت یک ایده مدیریتی در جامعه حاکم باشد.

وی گفت :اگر مدیران ما چه در سطح کشوری و چه در سطح استان در کار خود از روحیه و خصایل بسیجی بهره مند باشند، شاهد کامیابی های فراوانی در عرصه های مختلف خواهیم بود.

حمیدرضاشیخ الاسلام با تبریک پیروزی های ارزشمند جبهه مقاومت اسلامی تلاش های سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی را ستود و گفت:وی با شجاعت و فداکاری و با داشتن روحیه اصیل بسیجی که امام راحل «ره» ایجاد نمود با خیل یاران خود توانستند بر دشمنان اسلام پیروز گردند.

وی  گفت: به حول و قوه الهی آموزش و پرورش قم از ابتدای انقلاب پا به رکاب ولایت بوده و برخلاف خیلی از مدعیان که تنها میراث انقلاب را بر دوش می کشند و از آن دم می زنند، در میدان عمل نیز توانایی های خود را به اثبات رسانده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افزود: ما امروزه مفتخریم که از خیل عظیم 6000 شهید راه تحقق آرمان های حسینی در جبهه های جنگ تحمیلی، 1000 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب کردیم.

شیخ الاسلام  در ادامه بیان داشت: ما باید راه همان شهدایی که برای ایجاد امنیت و عزت کشور اسلامی تکه تکه در راه خداوند به شهادت رسیدند را طی کنیم و بر این باوریم که امروز هم اگر کار به جایی برسد که نیاز به فدای جان باشد، تن های بسیاری هستند که مشتاقانه شهادت را افتخار خود می دانند و هراسی از آن ندارند.

وی درپایان با بیان مشکلات موجود درآموزش و پرورش گفت : به لطف وجود روحیه بسیجی در تمام بدنه آن توانسته نتایج درخشانی را در عرصه های تربیتی و آموزشی به دست بیاورد و اطمینان و اعتماد خانواده ها را نسبت به حاکمیت کشور تحکیم بخشد بنابر این اعتقاد داریم که یکی از وظایف بسیجی بودن در جوامع امروزی همین مورد می تواند باشد.

یاد آور می شود در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان آموزش و پرورش استان با لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی