English

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

احداث بزرگترین شهرک خدمات خودرویی کشور در قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: بزرگترین و مجهزترین شهرک خدمات خودرویی کشور در 6 فاز در قم در حال احداث است.

احداث بزرگترین شهرک خدمات خودرویی کشور در قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم درگفتگو باخبرنگارموج درقم ،با اشاره به احداث شهرک خودرویی در قم در زمینی به مساحت 330 هزار مربع، اظهار کرد: این شهرک با زیربنای 150 هزار مترمربع در مجاورت میدان میوه و تره‌بار و گمرک قم، واقع در بلوار شهید رجایی در حال ساخت است

وی با بیان اینکه در این شهرک هزار و 500 واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی شامل صافکاری، نقاشی، تعمیرگاهی، لوازم یدکی، تودوزی اتومبیل، اگزوزسازی، پرس‌شلنگ، باطری‌ساز، تراشکار، سپرساز، کارواش، نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش، جایگاه عرضه سوخت و... طراحی شده است، افزود: این پروژه در 6 فاز احداث خواهد شد که مساحت جایگاه سوخت آن 10 هزار متر مربع، مساحت اختصاص یافته به نمایندگی‌ها 100 هزار متر مربع، تعداد واحدهای فاز اول 285 واحد و تعداد پارکینگ‌های رو باز آن سه هزار و 500 عدد است.

علیرضامظفری اضافه کرد: این شهرک از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی اتوبان قم-تهران و جاده قدیم تهران واقع شده است و همچنین وجود میدان میوه و تره‌بار در کنار این پروژه، یک موقعیت ویژه محسوب شده و در آینده این مکان را به قطب خدمات خودرویی بدل خواهد ساخت.

وی با تاکید بر اینکه در این پروژه علاوه بر تأمین کلیه خدمات وابسته به خودرو، خدمات جانبی از جمله رستوران مجهز، بزرگ‌ترین مرکز لوازم یدکی، دفتر اسناد رسمی و پلیس+10، جایگاه سوخت چندمنظوره، پایگاه نیروهای انتظامی و اورژانسی و تمام خدمات وابسته شامل سوپرمارکت، تاکسی‌سرویس، کافی شاپ و ... نیز طراحی شده است، اذعان کرد: ایجاد بورس خدمات، افزایش بهای مغازه‌های موجود در شهر با انتقال صنوف فعلی به شهرک خودرو، کنار هم قرارگرفتن صنوف وابسته خودرویی، کاهش آلودگی‌های محیطی در سطح شهر، لزوم جمع‌آوری مشاغل آلاینده از سطح شهر، از بین رفتن تنش‌های حاصل از برخوردهای روزانه صنوف با شهروندان، پلیس، امکان تبدیل قم به بورس خدمات خودرویی کشور و... از جمله اهداف احداث شهرک‌های خودرویی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه