English

اجرای طرح مدرسه قهرمان در استان زنجان

طرح مدرسه قهرمان در استان زنجان برای اولین بار اجرایی شد.

اجرای طرح مدرسه قهرمان در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری موج، ذبیح‌الله تاراسی ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان و معلمان برتر استان به حضور پیشکسوتان فعال در حوزه ورزش اشاره و اظهار داشت: در کنار مسابقات ورزشی و اعزام‌ها باید به درس تربیت بدنی نیز در مدارس توجه ویژه شود.

وی افزود: امسال برای نخستین بار طرح مدارس قهرمان در استان اجرا شد و 25 مدرسه در سطح استان در مسابقات شرکت کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه معلمان در سلامت دانش‌آموزان نقش قابل توجهی دارند، گفت: باید به درس تربیت بدنی در مدارس اهمیت ویژه‌ای داده شود.

وی با ابراز خرسندی مبنی بر تداوم برگزاری مسابقات دانش‌آموزی ابراز کرد: برخی از انجمن‌ها در مسابقات حائز رتبه شدند و کاپ اخلاق نیز در چند رشته نصیب استان زنجان شده است.

تاراسی بیان کرد: دانش آموزان ورزشکار سفیر آموزش و پرورش هستند که می‌توانند در بحث فرهنگ‌سازی برای توسعه برای توسعه ورزش کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش ساعات تربیت بدنی در مدارس هستیم، گفت: باید بتوانیم به درس تربیت بدنی قوت بیشتری بدهیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه باید دانش‌آموزان علاقه بیشتری به ورزش نشان دهند و بیشتر وقت خود را در ورزش بگذرانند، گفت: دانش‌آموزان ورزشکار باید الگوی دیگر دانش آموزان باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه