English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

کمک ۱۵ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۸ ‌ماهه نخست امسال ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده که سهم ایتام ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سهم محسنین ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

کمک ۱۵ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حمیدرضا شیران اظهار داشت: هم اکنون 55 هزار و 870 حامی نیکوکار حمایت بیش از 16 هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان را بر عهده‌دارند.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوارهای نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: همه ‌ساله تعداد زیادی از هم‌وطنان خیر و نیکوکار، با ثبت‌نام در این طرح به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی موفق کمیته امداد است، بیان کرد: هم‌اکنون 55 هزار و 870 حامی نیکوکار حمایت بیش از 16 هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده‌دارند که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

وی با اعلام اینکه  41 هزار و 295 حامی، حمایت از 6 هزار 809 یتیم و 14 هزار و 575 حامی، حمایت از 9 هزار و 199 فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، گفت: در 8 ماهه نخست امسال  14 میلیارد و 800 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده است که سهم ایتام 10 میلیارد و 800 میلیون تومان و سهم محسنین 3 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است.

شیران خاطرنشان کرد: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، از طریق کمک‌های کالایی شامل، تأمین سبد غذایی، پوشاک و جهیزیه و رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی، فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت افزود: خیران و نیکوکاران اصفهانی به منظور سهولت و تسریع در امور می‌توانند با شماره شناسه واریز اختصاصی، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 334778096 و شماره کارت 6104337770020418 نزد بانک ملت واریز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه