English

آیت الله نوری همدانی:

حضور زنان در مجامع ورزشی با رعایت موازین اسلامی بلامانع است

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حضور زنان در مجامع ورزشی با رعایت موازین اسلامی بلامانع است، گفت: چنانچه در ورزشگاه‌ها فقط زنان حضور داشته باشند مشکلی و ایرادی ندارد اما جایی که مختلط باشد جایز نیست.

حضور زنان در مجامع ورزشی با رعایت موازین اسلامی بلامانع است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به خلافت آل خلیفه در بحرین گفت: اینها با سعودی‌ها قوم و خویش هستند و هر دو دارای یک مکتب هستند و در حال حاضر چندین سال است که در بحرین نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه به وضعیت شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و گفت: شیخ عیسی قاسم چندین ماه است که در بستر بیماری است و اجازه خروج از خانه را هم ندارد و بنابراین مردم بحرین باید به مبارزه‌های خود شدت دهند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به مطالبی که درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مطرح میشود گفت: حضور زنان و مردان در یک صحنه ورزشی جایز نیست چون زن در چنین موقعیتی نمی‌تواند به خوبی حجاب خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه حضور زنان در مجامع ورزشی با رعایت موازین اسلامی بلامانع است، گفت: چنانچه در ورزشگاه‌ها فقط زنان حضور داشته باشند مشکلی و ایرادی ندارد اما جایی که مختلط باشد جایز نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه