English

در سومین یادواره شهدای دانشجو کهگیلویه مطرح شد

سرگردانی فرزندان شهدا برای اشتغال خجالت‌آور است

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: اصلاً قبول ندارم که می‌گویید اقتصاد فلج است، بودجه نداریم، ما ضعف مدیریتی داریم.

سرگردانی فرزندان شهدا برای اشتغال خجالت‌آور است

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در سومین یادواره شهدای دانشجوی کهگیلویه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد، ضمن درود بر روان پاک شهدای والای مقام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام راحل با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و عاشورایی، حماسه حسینی را اساس قیام و مبارزه خویش قرارداد و به احیای دین خدا پرداخت.

عدل هاشمی‌پور بیان کرد: 40 سال است شاهد، مکرها و ترفندهای دشمنان انقلاب هستیم که دلیل به نتیجه نرسیدن این ترفندها، اتصال انقلاب اسلامی ایران به خداوند متعال است.

هاشمی‌پور اظهار کرد: در زمان‌شناسی باید امام علی (ع) را الگو قرارداد، زمان‌شناسی جلوه‌های گوناگون دارد که یکی از این جلوه‌ها، این است که بدانیم اوضاع همیشه بر این حال نمی‌ماند و باید از فرصت به‌دست‌آمده، از زمان حال در جهت توسعه این شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود، بعد از جنگ تا الآن چه گام‌های مؤثری برای فرزندان شهدا برداشته‌اید؟ بیکاری فرزندان شهدا را چه کسی می‌خواهد پاسخ دهد؟

آیا کافی نیست فقط قانون تصویب کردن، چرا باید هنوز درگیر قانون تصویب کردن باشیم؟

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: باید چاره‌اندیشی شود، مملکت، مملکت فقیری نیست، وی گفت: اصلاً قبول ندارم که می‌گویید اقتصاد فلج است و بودجه نداریم، ما ضعف مدیریتی داریم.

هاشمی‌پور ادامه داد: برای عبور از بحران‌ها نیاز به خرد جمعی هست، باید به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم، امروز وقت عمل است، اگر بخواهیم در مقابل شهدا روسیاه نباشیم، باید از این فرصت‌های به‌دست‌آمده، برای مبارزه با بیکاری و توسعه منطقه استفاده کنیم.

همچنین هاشمی‌پور بیان کرد: بنده به‌عنوان سرباز این خطه تا لحظه‌ای جان دارم برای زیرساخت‌ها، کارهای عام‌المنفعه، داشتن شهری زیبا، آب آشامیدنی مناسب و...دریغ نخواهم کرد، چرا آگه کوتاهی کنم شهدا مرا نخواهند بخشید.

نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان از دانشگاهیان و بسیج دانشجویی که سومین یادواره شهدای دانشجو کهگیلویه را برگزار کردند، نیز قدردانی کرد.

هاشمی پور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی