English

پیشکسوت کشتی خراسان رضوی تاکید کرد

تمرکز هیات بر رده های پایه راهگشای وضعیت کنونی کشتی خراسان رضوی

رئیس اسبق هیات کشتی خراسان رضوی بر لزوم توجه و برنامه ریزی رییس آینده هیات کشتی استان به استعدادهای رده های پایه شهرستانی تاکید کرد.

تمرکز هیات بر رده های پایه راهگشای وضعیت کنونی کشتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سید علی بامشکی با اشاره به پیش رو بودن برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در روز 11 آذر ماه، گفت: توجه به رده های پایه و افراد مستعد در کشتی شهرستانهای مختلف خراسان رضوی می  تواند راهگشای برون رفت این رشته از وضعیت کنونی خواهد بود.

وی که پیشتر از سال 1391 تا 1395 مسوولیت ریاست هیات کشتی خراسان را برعهده داشته است، عنوان کرد: در این مدت توانستیم با برنامه ریزی بر روی رده های پایه و برگزاری مسابقات منظم بر اساس تقویم فدراسیون و همچنین اردوهای مشترک برای در رده های سنی مختلف کشتی گیران خوبی را در به اردوهای تیم ملی معرفی کنیم.

رئیس اسبق هیات کشتی خراسان رضوی  به موفقیتهای بین المللی متقی نیا ملی پوش خراسانی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور یکی از استعدادهای شناسایی شده در سالهای اخیر، ادامه داد: متاسفانه این روند به دلیل تغییرات و عدم ثبات در مدیریت کشتی استان، متوقف شد و اکثر افراد مستعدی که زمینه رشد داشتند، رها شدند.

وی با اشاره به عملکرد باشگاه های کشتی در سطح مشهد و دیگر شهرستان ها، عنوان کرد: سالانه استعدادهای زیادی از باشگاه های مختلف به سطح استانی پا می گذارند که هیات باید در این مرحله مسوولیت رشد تکمیلی و پرورش این آنان را با سرمایه گذاری و برنامه ریزی مدون برعهده بگیرد.

بامشکی با تاکید بر لزوم همدلی و یک پارچه شدن مربیان کشتی استان، بیان کرد: خراسان رضوی از مربیان خوبی با سطح فنی بالا در حوزه استعداد پروری برخوردار است، ولی متاسفانه اختلاف سلیقه ها همیشه باعث شده که به وفاق مطلوبی برای رشد کشتی استان دست نیابیم.

عضو هیات رئیسه هیات کشتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قعطا با تلاش رئیس آینده هیات در حوزه برنامه ریزی، تامین مالی هیات و تشکیل یک کادر اداری و فنی کارآمد و همچنین وفاق و همدلی تمامی پیشکسوتان، مربیان و دغدغه مندان کشتی استان، می توان شاهد بازگشت کشتی خراسان رضوی به روزهای اوج خود در سطوح کشوری و بین المللی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه