English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

کاربری اراضی ۱۴ طرح تولیدی و صنعتی هرمزگان مصوب شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تصویب تعیین کاربری اراضی 14 طرح تولیدی و صنعتی و کشاورزی هرمزگان خبر داد.

کاربری اراضی 14 طرح تولیدی و صنعتی هرمزگان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، رضا مدرس در نهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان، عنوان کرد: کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان از جمله کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است که مصوبات این کارگروه باید به تأیید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برسد.

وی ادامه داد: از جمله وظایف مهم این کارگروه تعیین کاربری اراضی در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها و خارج از محدوده‌های روستاها براساس آیین‌نامه احداث بنا و تأسیسات می‌باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: این کارگروه وظیفه تعیین کاربری اراضی را جهت اجرای طرح‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی، گردشگری، ورزشی و سایر طرح‌ها در جهت افزایش سهم اشتغال، سرمایه گذاری و تولید را به عهده دارد.

مدرس تصریح کرد: در این جلسه کارگروه 20 پرونده مربوط به طرح‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و تولیدی که از طرف دستگاه‌های متولی شامل سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راه و شهرسازی به دبیرخانه کارگروه احاله شده بود مطرح و از میان پرونده‌های مذکور با 14 پرونده موافقت و شش پرونده جهت بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه ارجاع شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه