English

کارگروه ترافیک شهرستان بروجرد به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد

جلسه کارگروه ترافیک شهرستان بروجرد به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

کارگروه ترافیک شهرستان بروجرد به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری موج از بروجرد، کارگروه ترافیک شهرستان، به ریاست مهندس کورانی‌فر معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور معاون عمرانی فرماندار، دادستان، نماینده شورای شهر، رییس اداره راهداری، شهردار و کارشناسان ترافیک و رییس پلیس راهور بروجرد برگزار شد.

علی کورانی‌فر در این کارگروه، تاکید کرد: هیچ توجیهی در خصوص عدم رفع نواقص محور کمربندی بروجرد از جانب دستگاه‌های متولی پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: حساسیت و پیگیری مدیران موجب پیشرف در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه مباحثی که با جان افراد سر و کار دارد می‌شود، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی، در خسارات انسانی محور کمربندی بروجرد مقصر هستند و قابل قبول نیست که در مباحث اینچنینی مدیری بگوید یک بخش در شرح وظایف حوزه کاری من نیست و یا انجام آن از من خواسته نشده است.

کورانی‌فر، افزود: شهرداری تا یک‌ماه آینده نسبت به لکه‌گیری و ایجاد سرعت گیرهای مورد نیاز در محور کمربندی اقدام کند و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز به نصب حفاظ و نیوجرسی در طول مسیر و در مناطق مورد نیاز اقدام کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، تاکید کرد: شهرداری موظف است ظرف 2 هفته پس از جانمایی علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوها، اقدام به نصب آن کند، لذا پس از این مدیت، هیچ قصوری از مدیران پذیرفتی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه