English

برای دهمین سال پیاپی؛

کسب رتبه برتر حوزه آمار و فناوری آب و فاضلاب کشور توسط آبفای هرمزگان

برای دهمین سال پیاپی، آبفای هرمزگان رتبه برتر ارزیابی عملکرد حوزه آمار، فناوری اطلاعات و GIS شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور را در سال 96 کسب کرد.

کسب رتبه برتر حوزه آمار و فناوری آب و فاضلاب کشور توسط آبفای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر آمار، فناوری اطلاعات و سیستم های جغرافیایی آبفای هرمزگان گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد حوزه آمار، فناوری اطلاعات و GIS  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، این شرکت در این دوره از ارزیابی ها به صورت جامع در تمامی پنج حوزه وب سایت، نرم افزار، سخت افزار، شبکه و امنیت، آمار و اطلاعات و حوزه GIS توانست مقام برتر کشور را به خود اختصاص دهد.

بهزاد کهورزاده افزود: در این دوره از ارزیابی ها شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور برای اولین بار در پنج حوزه یاد شده با هم به رقابت پرداخته اند.

وی اضافه کرد: برای ارزیابی شرکت های آب و فاضلاب کشور و برای جمع بندی ارزیابی و گروه بندی شرکت ها بصورت کلی و به تفکیک هر حوزه و تحلیل وضعیت موجود از نرم افزار SPSS استفاده شده تا علاوه بر ترسیم نتایج واضح تر، امکان برنامه ریزی برای بهبود وضعیت موجود فراهم شود.

وی تصریح کرد: واحد آمار و فناوری اطلاعات آبفای هرمزگان برای دهمین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در این نوع ارزیابی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه