English

به میزبانی باشگاه ستارگان ،

رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور در سنندج برگزار می شود

رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور با حضور سه نماینده از کردستان از روز چهارشنبه هشتم آذرماه به میزبانی باشگاه ستارگان نوین سنندج برگزار می شود.

رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور در سنندج برگزار می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور با شرکت پنج تیم از روز چهارشنبه هشتم آذرماه در سنندج برگزار می شود.

این رقابت ها به میزبانی تیم ستارگان نوین سنندج برگزار می شود و تیم های هیأت بسکتبال مریوان و کامیاران و مظفری تهران به مدت سه روز در سالن آزادی سنندج برگزار خواهد شد.

در رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور 33 تیم از باشگاه های سراسر کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در هشت گروه پنج و چهار تیمی انجام می دهند.

براساس این گزارش، شامگاه روز چهارشنبه هشتم آذرماه ساعت 16 هیأت بسکتبال کامیاران و مریوان با هم دیدار می کنند و ستارگان نوین سنندج دیگر نماینده کردستان ساعت 18 در مقابل مظفری تهران قرار می گیرد.

در روز دوم مسابقات ساعت 16 هیأت بسکتبال کامیاران به مصاف مظفری تهران می رود و تیم های ستارگان نوین سنندج و هیأت بسکتبال مریوان دیدارهای بعدی را برگزار خواهند کرد.

تیم های مظفری تهران و هیأت بسکتبال مریوان روز جمعه 10 آذرماه رأس ساعت 9:30 صبح رو در روی هم قرار می گیرند و ستارگان نوین سنندج و هیأت بسکتبال کامیاران ساعت 11:30 با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور طی روزهای هشتم تا 10 آذرماه در سالن آزادی سنندج برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه