English

با هدف تسریع در عملیات اطفاء حریق:

۱۳ عدد شیر هیدرانت در سطح شهر سنندج نصب می شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با هدف تسریع در عملیات اطفاء حریق 13 عدد شیر هیدرانت در معابر اصلی سطح شهر نصب می شود.

13 عدد شیر هیدرانت در سطح شهر سنندج نصب می شود

رامین اسد نژاد در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری موج، اظهار کرد: امکان دسترسی سریع و آسان خودروهای آتش نشانی در سطح شهر به آبگیری از اهمیت ویژه ای در هنگام بروز حوادث آتش سوزی و کاهش خسارات و تلفات جانی برخوردار است.

وی افزود: نصب شیرهای هیدرانت یکی از مواردی است که پراکنندگی در نقاط مختلف سطح شهر می تواند در تسریع انجام عملیات های آتش نشانی تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به توسعه سطح شهر، شیرهای هیدرانت نصب شده تمام معابر شهر را پوشش نداده و در برخی از مناطق شهر با عدم وجود شیر هیدرانت و در واقع عدم دسترسی سریع و زود هنگام به آب برای اطفاء حریق مواجه بودیم.

وی اعلام کرد: 45 عدد شیر هیدرانت در سطح نصب بود که تعدادی از آنها فرسوده و مسیر لوله تعدادی دیگر نیز به علت جانمایی قدیمی تغییر کرده است.

اسدنژاد افزود: در حال حاضر 36 دستگاه شیر هیدرانت سالم در سطح شهر نصب است که 34 مورد آن ایستاده و 2 عدد  هم زمینی که این دو عدد در بازار نصب شده است.

وی همچنین از نصب 13 عدد شیر هیدرانت جدید در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با نصب این شیر هیدرانت ها در سطح شهر تعداد این شیرها به 49 عدد خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با نصب شیرهای هیدرانت بتوان در کمترین زمان ممکن نسبت انجام عملیات و اطفاء حریق در سطح شهر اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی