English

استاندار گلستان

توسعه پایدار در گلستان با ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد دولتی محقق نمی‌شود

استاندار گلستان با تاکید بر استفاده از بخش خصوصی گفت: توسعه پایدار در گلستان با ۲۰۰ میلیاردتومان درآمد دولتی امکان‌پذیر نیست و باید برای جذب و مشارکت بخش خصوصی در استان تلاش کرد.

توسعه پایدار در گلستان با ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد دولتی محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید مناف هاشمی ظهر امروز در ششمین همایش سراسری معاونان نظارت مالی و روسای خزانه معین استان‌ها اظهار داشت: اکتفا به بودجه‌های دولتی با توجه به کمبودهای شدید اعتباری راهگشای توسعه گلستان نیست و باید در این مسیر از توان بخش خصوصی استفاده کرد.

وی افزود: توجه و حمایت بیش از پیش به بخش خصوصی و تسهیل شرایط ورود آنها به گلستان، نیاز آینده استان است و باید مورد تاکید و اصرار مدیران برای کاهش نیازهای مالی و اعتباری باشد.

هاشمی اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت‌های فراوانی در بخش های گوناگون دارد که بخش خصوصی می‌تواند با تزریق سرمایه مناسب و تکمیل زیرساخت‌ها، درآمدهای استان را تا حد زیادی افزایش و مسیر رسیدن به توسعه پایدار را کوتاه‌تر کند .

استاندار گلستان ادامه داد: گردشگری و صنایع دستی، یکی از ظرفیت ها و جذابیت‌های کم‌نظیر گلستان است که با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و ورود گردشگران بیشتر داخلی و خارجی، منابع درآمدی پایدار برای استان ایجاد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در راه رسیدن به این توسعه نباید تنها چشم به درآمدهای داخلی داشت و باید با برنامه ریزی درست و هدفمند، جذب سرمایه های خارجی را هم به فهرست درآمدی استان اضافه کرد. کسب درآمدها در بخش گردشگری و صنایع دستی می‌تواند محور توسعه استان گلستان باشد و باید به دنبال بازارهای ملی و فراتر از کشور بود تا کمبودهای درآمدی استان با نگرانی‌های کمتر تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه