English

فرمانده انتظامی گلستان

کشف بیش از ۵ تن انواع موادمخدر در استان گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ باند توزیع مواد مخدر متلاشی و بیش از ۵ تن انواع موادمخدر در استان گلستان کشف شد.

کشف بیش از ۵ تن انواع موادمخدر در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان در جلسه هماهنگی توجیهی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان گلستان به موضوع نظارت ستادی و تأثیر آن در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت دقیق و هدفمند علاوه بر تحرک و پویایی سازمانی به تکامل و پیشبرد سازمان نیز کمک خواهد کرد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی استان از ارتقاء شاخص‌های امنیتی در گلستان خبر داد و گفت: بررسی آمارهای مرکز 110 و 197 حاکی از افزایش رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: انتظامی گلستان در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت و تلاش در جهت استقرار امنیت پایدار 296 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی سرقت های مسلحانه در گلستان از افزایش 80 درصدی کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: در حوزه مقابله با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر نیز از ابتدای سال جاری 32 باند توزیع موادمخدر متلاشی و بیش از 5 تن انواع موادمخدر کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: کسب همه موفقیت‌ها و توفیقات نشان از تلاش مضاعف و سخت‌کوشانه کارکنان انتظامی در راستای مأموریت‌های محوله است.

جانشین بازرسی کل ناجا هم در این جلسه با اشاره به تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری در کارکنان و پیشگیری از جزیره‌ای عمل کردن در مأموریت‌های ناجا گفت: اصلاح و ارتقاء معیارهای امنیتی یکی از مهم‌ترین اهداف نظارت ستادی است.

سردار عبدالرضا آقاخانی، بهترین فرصت کیفیت بخشیدن به ماموریت‌های ناجا را در فرصت نظارت اعلام کرد و گفت: اگر امروز شاهد موفقیت‌های چشمگیر نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهروندان هستیم به علت تلاش‌ها و زحمات کارکنان این نیرو به خصوص در کلانتری و پاسگاه‌ها به عنوان سر انگشتان و خاکریز برخورد با جرائم است.

وی در ادامه تقویت بنیه سازمان و پیوند حلقه‌های از هم جدا شده و پیشگیری از جزیره‌ای عمل‌کردن را از اهداف نظارت‌ها اعلام کرد و افزود : روشن‌تر کردن مسیر خدمت‌رسانی، شناسایی عناصر مسئولیت‌پذیر در سازمان، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری ، آموزش چهره به چهره مسئولان و دست‌اندرکاران و پرکردن خلاء‌ها در تمام سطوح ناجا از دیگر اهداف این نظارت‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه