English

برج نوری آستان مقدس امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا افتتاح شد

برج نوری آستان مقدس امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان(عج) با حضور زائرین و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

برج نوری آستان مقدس امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمشید مهدوی در مراسم افتتاح برج نوری آستان مقدس امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان اظهار کرد: برای افتتاح برج مذکور چیزی بالغ ‌بر 120 میلیون ریال هزینه شده است. 

مهدوی هدف از افتتاح برج مذکور را روشنایی ‌بخشی به این مقدس دانست و تصریح کرد: طول تقریبی این برج 14 متر است که بخشی از هزینه آن توسط یک خیر تأمین شده است. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه تکمیل حرم امام‌زادگان ابراهیم و قاسم این شهرستان نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین و مسئولین دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه فرماندار شهرستان آستارا شرایط بهره‌برداری از این طرح فراهم شود. 

همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حافظ‌نیا، امام‌جمعه شهرستان آستارا نیز در مراسم مذکور ضمن تبریک فرارسیدن سال‌روز آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار کرد: امام حسن عسکری(ع) پیش از شهادت، زمینه را برای امامت امام زمان(عج) فراهم کرده و مسلمانان را با مسئله و فلسفه غیبت آشنا کرده بودند. 

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه امام حسن عسکری(ع) مردم را از وجود مبارک حضرت امام زمان(عج) با خبر کرده و ایشان را به‌عنوان دوازدهمین پیشوای مسلمانان به همگان شناساندند، تصریح کرد: در زمان غیبت کبرا امور مربوط به امام زمان(عج) توسط ولی امر مسلمین جهان پیگیری می‌شود.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه بشر همیشه نیازمند یک نفر است تا او را هدایت کند، خاطرنشان کرد: خدا پیامبر و بعدازآن ائمه‌اطهار(ع) را در همین راستا برای بشر قرار داده و در زمان غیبت امام زمان(عج) نیز نائب آن حضرت هدایت مسلمانان را بر عهده دارد که اطاعت از ولی‌فقیه زمان واجب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی