English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:

احداث فرهنگسرای حصه سال آینده تکمیل می شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث فرهنگسرای حصه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال سال آینده تکمیل می شود.

احداث فرهنگسرای حصه سال آینده تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امامی اظهار کرد: منطقه ۱۰ یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهرداری محسوب می شود که در آن محله های نیمه برخورداری وجود دارد به همین منظور برای ارتقا پویایی منطقه و شهروندان باید سرانه فرهنگی آن افزایش یابد.

وی افزود: در این راستا عملیات احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع بعد از خیابان شهید رئیسی جنب بوستان کوثر در دست اجراست.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احداث این پروژه تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال سال آینده تکمیل می شود.

امامی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: احداث فاز اول خیابان شهید رضاییان در سال گذشته تکمیل شده و اکنون نیز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه حدفاصل خیابان حکیم اسدی تا خیابان پروین به طول ۱۳۰ متر در دست اجراست.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی فاز سوم خیابان شهید رضاییان از گذر شیخ بهایی تا بوستان انقلاب به طول ۵۴۰ متر در دست انجام است، گفت:  این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ظرف ۳ ماه آینده تکمیل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه