English

۱۹۲ واحد عرضه‌ و کشتار غیرمجاز مرغ زنده در کرمانشاه پلمب شده است

مدیر بازرسی و نظارت اصناف کرمانشاه گفت: تا پایان هفت‌ماهه‌ی سال جاری از مجموع 28 هزار و 154 بازرسی انجام‌شده در شهرستان کرمانشاه دو هزار و 290 مورد اخطاریه ابلاغ‌شده که دو هزار و 539 واحد متخلف پلمب شده‌اند.

192 واحد عرضه‌ و کشتار غیرمجاز مرغ زنده در کرمانشاه پلمب شده است

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار موج کرمانشاه بابیان این مطلب که تاکنون 474 مورد شکایت مردمی رسیدگی شده است، گفت: تعداد 956 پرونده در زمینهٔ رسیدگی به واحدهای مختلف تشکیل‌شده است، که منجر به پلمب دو هزار و 593 واحد متخلف شده است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از اصناف در مهرماه نسبت به فروردین افزایش‌یافته است، تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده از ابتدای سال جاری تا آخر مهر دو هزار و 539 واحد متخلف پلمب شده است که تا این تاریخ تعداد یک هزار و 378 واحد فک پلمب نشده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان در ادامه به گشت مشترک سلامت استان از ابتدا تا انتهای هشت‌ماهه‌ سال جاری اشاره کرد و گفت: 285 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت، اماکن تفریحی و تاریخی، صورت گرفته است که 150 مورد بازدید نیز از مواظب هنگام پیاده‌روی زوار در اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به استان کرمانشاه انجام‌گرفته است.

پهلوانی خاطرنشان کرد: 160 مورد گزارش مردمی به مرکز بهداشت و بازرسی اصناف در خصوص مشکلات بهداشتی واحدهای صنفی (کبابی، چلوکبابی، غذای خانگی، فروشگاه‌ها و...)، شده است که 7 هزار و 533 کیلوگرم گوشت قرمز و احشا (گاو، گوساله و گوسفندی) ضبط، جمع‌آوری و معدوم شده‌اند.

وی گفت: 3 هزار و 865 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد جمع‌آوری و معدوم شده‌اند که 192 مورد واحد عرضه‌ی مرغ زنده و کشتار غیرمجاز در سطح استان پلمپ شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با بیان اینکه 321 مورد بازدید از خبازی ها، فروشگاه‌های تهیه و توزیع فراورده‌های شیر و لبنیات و... صورت گرفته است، افزود: یک هزار و 470 کیلوگرم بستنی سنتی، نان‌شیرینی، نان تر و... از مراکز غیرمجاز معدوم و 98 لیتر ماده‌ی زنگی غیرمجاز جمع‌آوری، ضبط و معدوم شده‌اند.

پهلوانی تصریح کرد: 43 مورد بازدید گشت مشترک سلامت استان از تالارهای عروسی صورت گرفته است و همچنین در بازدید سرزده از مراکز و اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی 13 هزار و 879 کیلوگرم مواد غذایی فاسد ضبط و معدوم شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه