English

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد

دستگیری شرور سابقه‌دار در دهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل شرارت و ناامنی و اخلال در نظم عمومی توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور سابقه‌دار در دهدشت

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، سرهنگ «منوچهر سیاهپور» در تشریح جزئیات این خبر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به دنبال شکایات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، قمه‌کشی، سلب آسایش شهروندان و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با همکاری عوامل یگان امداد این شهرستان با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد قمه که با آن قصد تمرد و تعرض به مأمورین را داشت از او کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان داشت: این شرور اخلال در نظم عمومی، تمرد به مأمورین، قمه‌کشی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و سلب آسایش عمومی برای شهروندان و نزاع و درگیری را در پرونده خود دارد.

سیاهپور در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنیت مهم‌تر از امنیت فیزیکی در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه