English

در اقدامی شایسته؛

مدیران هلال احمر سرپل‌ذهاب از محمدباقر محمدی و تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر لرستان تقدیر کردند

رئیس ستاد عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب، از زحمات معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان و تیم همراه، در امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان سرپل‌ذهاب تقدیر و تشکر کرد.

مدیران هلال احمر سرپل‌ذهاب از محمدباقر محمدی و تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر لرستان تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، دکتر محمد گل‌فشان رئیس ستاد عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب، در نامه‌ای خطاب به دکتر فتحی معاون سازمان امداد و نجات و رئیس ستاد امدادرسانی غرب کشور جمعیت هلال احمر ایران، از زحمات محمدباقر محمدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان و تیم همراه، در خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب تقدیر و تشکر کرد.

این در حالی است که در رونوشت نامه، از محمدیون، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور خواسته شده تا به هر شکل ممکن، محمد باقر محمدی و تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر لرستان مورد تشویق قرار گیرند.

گفتنی است، تیم عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال احمر لرستان، از نخستین دقایق پس از وقوع زلزله مهیب در غرب کشور، به استان کرمانشاه اعزام، و در امدادرسانی به زلزله‌زدگان پیش‌قدم شد تا جایی که رئیس ستاد عملیات امدادرسانی سرپل‌ذهاب در فرازی از نامه مذکور آورده است: «بی‌شک خدمات درخشان ایشان "محمدباقر محمدی" و امدادگران و همکاران جمعیت هلال احمر استان لرستان برگ زرینی در کتاب قطور خدمات برجسته هلال احمر خواهد بود».

محمدی هلال احمر

خبرگزاری موج نیز بر خود لازم می‌داند تا از زحمات و خدمات مدیران و عوامل خدوم جمعیت هلال احمر لرستان در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور تقدیر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • هادی زمانی

    سلام ودرود
    جناب محمدباقر محمدی واقعاً از افراد زحمت کش صادق وپاکدست استان هستند
    از خداوند محترم طول عمر باعزت همراه با ابرو و شادمانی برای ایشان ارزو می کنیم.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه