English

شهردار شیراز:

خط دوم قطار شهری شیراز تا سه سال آینده تکمیل می شود

شهردار شیراز گفت: طی دو هفته آینده حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه خط دوم قطار شهری تزریق می‌شود و در سه سال آینده کامل خواهد شد.

خط دوم قطار شهری شیراز تا سه سال آینده تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حیدر اسکندرپور دوشنبه 6 آذر از پروژه‌ی خط دوم قطار شهری شیراز بازدید و با خبرنگاران گفت و گو کرد.

اسکندرپور با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شیراز با سرعت و دقت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت، افرود: تزریق اعتبار به پروژه‌ی قطار شهری با هدف سرعت بخشیدن به کار و کاهش مشکلات انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که شیرینی افتتاح زودرس خط دوم قطار شهری شیراز، تلخی‌های طولانی شدن پروژه‌ی خط یک مترو را از حافظه‌ی شیرازی‌ها پاک کند.

شهردار شیراز همچنین وعده داد که به‌زودی عملیات خط سوم قطار شهری شیراز اجرایی شود و گفت: امیدواریم با تزریق اعتبار گفته شده، خط ۲ قطار شهری شیراز تا ۳ سال آینده تکمیل شود.

اسکندرپور تاکید کرد که شهرداری در کنار ساخت پروژه‌های فیزیکی شهر، در همه ابعاد به خصوص بعد فرهنگی که نیاز واقعی محسوب می‌شود، تلاش خواهد کرد.

به گفته‌ی پیمانکار پروژه‌ی خط دوم قطار شهری شیراز، هنوز 10 کیلومتر از حفاری خط دوم قطار شهری شیراز باقیمانده است حال آنکه هر ماه 600 متر حفاری با هزینه‌های حدود 20 میلیارد تومان انجام می‌شود.

خط دوم قطار شهری شیراز به طول حدود 15 کیلومتر در 2 فاز اجرایی می‌شود و جنوب شرقی این کلانشهر را به شمال شرقی آن متصل می‌کند. فاز اول این پروژه به طول 10 کیلومتر و حدفاصل میانرود تا میدان آزادی و فاز دوم حدود 5 کیلومتر از میدان آزادی تا میدان گلستان را شامل می‌شود. براساس اعلام اولیه برآورد هزینه اجرای این پروژه 500 میلیارد تومان است و تاکنون کل کار 24 درصد پیشرفت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه