English

استاندار فارس در جمع رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی فارس:

عمل به وعده باعث ایجاد اعتماد در جامعه می شود

استاندار فارس در جمع رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه اعتماد در جامعه تنها زمانی ایجاد می شود که هر فردی در مسئولیت اجتماعی، عامل به وعده خود باشد، تأکید کرد: عالمان دینی زمانی که آنچه در کلام می گویند را در عمل نمایان سازند سبب ایجاد اعتماد در جامعه و تأثیرگذاری بیشتر در بین اقشار مختلف خواهند شد.

عمل به وعده باعث ایجاد اعتماد در جامعه می شود

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، اسماعیل تبادار امروز در جمع رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: دو مؤلفه مجهز بودن به فناوری روز و اعتمادسازی در جامعه، ارکان مهم اثربخشی تبلیغات دینی است که امروز با توجه به تأثیر تکنولوژی بر همه ارکان زندگی بشر؛ علمای دینی ما باید برای تأثیرگذاری هر چه بیشتر بر فرهنگ جامعه به این فناوری ها مجهز باشند.

وی همچنین تطبیق روش های تبلیغی و آموزشی برای  اقشار مختلف را دارای اهمیت توصیف و عنوان کرد: علماء باید برای هر یک از اقشار؛ اعم از جوانان، مردان، زنان، میانسالان، پیرسالان و غیره روش های مناسب تبلیغی و ارشادی را تعریف و تدوین کنند.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به اینکه اعتماد در جامعه تنها زمانی ایجاد می شود که هر فردی در مسئولیت اجتماعی، عامل به وعده خود باشد، تأکید کرد: عالمان دینی زمانی که آنچه در کلام می گویند را در عمل  نمایان سازند سبب ایجاد اعتماد در جامعه و تأثیرگذاری بیشتر در بین اقشار مختلف خواهند شد.

مقام عالی دولت دوازدهم در فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه زیر ساخت هر جامعه ی با ثواب و سالمی، برگرفته از فرهنگ است؛ پس می توان گفت جایگاه اخلاق به عنوان مؤلفه و اساس دین، پس از اعتقاد به وحدانیت خداوند متعال بسیار کارساز است.

تبادار با بیان اینکه به وسیله جاری بودن اخلاق در جامعه، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی از میان خواهد رفت، افزود: حتی اقتصاد نیز به  اخلاق وابسته است به گونه ای که اقتصاد سالم برگرفته از نظام فرهنگی صحیح خواهدبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه