English

استاندار گلستان:

تفکر بسیجی می‌تواند مسیر توسعه استان گلستان را هموار کند

استاندار گلستان با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در همه حوزه‌های اجرایی ورود کند، گفت: "تفکر بسیجی" می‌تواند مسیر توسعه استان گلستان را هموار کند.

تفکر بسیجی می‌تواند مسیر توسعه استان گلستان را هموار کند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمناف هاشمی امروز در مراسم همایش حامیان ولایت گروه‌های نمونه بسیج کارمندان استان اظهار داشت: این تفکر بسیجی است که سبب افتخارآفرینی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف شده است. بسیج همواره گرداننده و ایجاد‌کننده مسیر توسعه بوده است.

وی بیان داشت: تفکر بسیجی باید در همه حوزه‌های اجرایی ورود کند و ما نیاز به حضور بسیج در همه عرصه‌ها داریم. رفع آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال برای جوانان امروز تنها با روحیه بسیجی امکان‌پذیر خواهد بود. در غیر اینصورت نمی‌توانیم توفیقی به دست بیاوریم.

استاندار گلستان گفت: در عمر انقلاب اسلامی هرجایی که بسیج ورود کرد توفیق پیدا کردیم. حتی در زمان بحران‌ها هم بسیج می‌تواند مشکلات زیادی را حل کند. در هفته گذشته در آتش سوزی که در 22 نقطه استان داشتیم، ورود بسیج و نقش آن را مشاهده و لمس کردیم.

 نظم و سازماندهی در فعالیت‌های بسیجی

هاشمی با بیان اینکه باید نظم و سازماندهی در فعالیت‌های بسیجی در دستور کار قرار بگیرد، گفت: اگر این سازماندهی و نظم نباشد، ممکن است در امور تداخل ایجاد شود که مانعی برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای خواهد بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه