English

کشف بیش از ۲۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: بیش از 28 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در آب های شمالی خلیج فارس با توقیف سه فروند شناور کشف شد.

کشف بیش از 28 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبداله نظرپور گفت: ماموران مرزبانی استان خوزستان، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی استان، در سه رشته عملیات جداگانه موفق شدند سه فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر این استان در حرکت بود، شناسایی و متوقف نمایند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناورها موفق شدند 49 هزار و 333 قوطی کنسرو زیتون ،600 جفت کفش چرمی،185دستگاه لباسشویی، 60 دستگاه مایکروفر، 56 دستگاه آبسردکن، 33 دستگاه آبمیوه گیری و20 دستگاه جاروبرقی، کشف و ضبط نمایند.

نظرپور همچنین با اعلام دیگر کشفیات ماموران از شناور های فوق ، ادامه داد: 35 دستگاه آب تصفیه کن، 25 دستگاه لوازم یدکی، 60 دستگاه کولر و همچنین ده ها دستگاه سماور برقی، تلویزیون و یخچال از دیگر کشفیات ماموران مرزبانی بود که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده بود.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان با اشاره به دستگیری 14 متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله ها را در مجموع 28 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه