English

استاندار فارس در جمع شورای هماهنگی دفاع مقدس فارس:

ثبت تاریخ دفاع مقدس، ایجاد کننده شور و شعور در جامعه است

استاندار فارس در جمع شورای هماهنگی دفاع مقدس فارس تأکید کرد:ثبت تاریخ دفاع مقدس، ثبت تاریخی است که شعر و شعور ایجاد می‌کند و حرکت آینده را مشخص می‌کند؛ تا این شور و شعور در جامعه باقی بماند.

ثبت تاریخ دفاع مقدس، ایجاد کننده شور و شعور در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، اسماعیل تبادار ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و نخستین جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی فارس اظهار داشت: اعضای شورا و شهردار شیراز باید در این جلسه حضور می‌یافتند و باید بررسی شود که چه کار مهمتری داشتند.

وی با تأکید بر اینکه به طور حتم برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در فارس هماهنگی لازم بین دستگا‌ه ها انجام می‌شود، تصریح کرد: در گام نخست برای تکمیل این طرح یک میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص می‌دهیم و به طور حتم به دنبال توسعه آن نیز خواهیم بود.

استاندار فارس، از تمام مسئولان استان فارس به ویژه مسئولان شهری درخواست کرد که اهتمام ویژه‌ای نسبت به تکمیل طرح نیمه تمام مرکز فرهنگی دفاع مقدس شیراز داشته باشند تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح آن باشیم.

تبادار تأکید کرد: ثبت تاریخ دفاع مقدس، ثبت تاریخی است که شعر و شعور ایجاد می‌کند و حرکت آینده را مشخص می‌کند تا این شور و شعور در جامعه باقی بماند.

وی ضمن بیان اینکه فعالیت ما در خصوص دفاع مقدس یک وظیفه است که در کنار آن می‌توانیم توسعه گردشگری نیز داشته باشیم تصریح کرد: باید دفاع مقدس را به نسل امروز و آیندگان، بیشتر  از این معرفی کنیم تا جامعه امروز در جریان این فداکاری ها و از خودگذشتگی‌ها باشد و آن را الگوی زندگی خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی