English

سردار کارگر در شیراز:

دفاع مقدس مدال افتخار هر ایرانی است/ پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها مربوط به دفاع مقدس بوده است

سردار کارگر در شورای هماهنگی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: دفاع مقدس سند و مدال افتخار است و تثبیت انقلاب ما با دفاع مقدس بود.

دفاع مقدس مدال افتخار هر ایرانی است/ پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها مربوط به دفاع مقدس بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر"، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در شورای هماهنگی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در شیراز گفت: دفاع مقدس، باعث تثبیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: مردم از شهادت و دفاع از دین و میهن خسته نشد‌ه‌اند و امروز ما شاهد علاقه مردم به خصوص جوانان به دفاع مقدس هستیم که نمونه آن استقبال از راهیان نور است.

وی همچنین از علاقه مردم به فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در حال حاضر پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها مربوط به دفاع مقدس بوده و جا دارد بیش از پیش روی آن کار شود و همه نهادها نیز در آن تاثیرگذار باشند.

به گفته کارگر، این فرهنگ دفاع مقدس بود که سوریه و عراق را نجات داد و به لطف خدا یمن را نیز نجات می‌دهد، پس دفاع مقدس سند و مدال افتخار است و تثبیت انقلاب ما با دفاع مقدس بود.

وی در ادامه به افتتاح 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور در دهه فجر امسال قرار است اشاره کرد و گفت: استانداران فارس برای راه‌اندازی این مرکز تلاش‌های زیادی کرده‌اند اما امیدوارم مشکلات این مرکز فرهنگی حل شود و انتظار دارم استاندار فعلی این استان در این راستا همکاری‌های لازم را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی