English

فرمانده ارشد آجا در فارس:

آیندگان بدانند افرادی بهترین لحظات جوانی خود را در دفاع مقدس سپری کرده‌اند

فرمانده ارشد آجا در فارس گفت:آیندگان و نسل حاضر بدانند که افرادی بود‌ه‌اند که بهترین لحظات جوانی خود را در دفاع مقدس سپری کرده‌اند.

آیندگان بدانند افرادی بهترین لحظات جوانی خود را در دفاع مقدس سپری کرده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، امیر سرتیپ دوم "وجیه‌الله جمشیدی" فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نظامی که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شیراز برگزار شد گفت: باید آیندگان و نسل حاضر بدانند که افرادی بود‌ه‌اند که بهترین لحظات جوانی خود را در دفاع مقدس سپری کرده و از خود رشادت‌هایی را به یادگار گذاشته و به شهات رسیدند.

در این راستا وی تسریع در ساخت و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس را یکی از مطالبات جدی ایثارگران دانست و گفت: معتقدیم با افتتاح آن در آشنایی نسل امروز با دوران دفاع مقدس می‌توانیم تاثیرگذار باشیم.

جمشیدی وجود چنین فضایی در شیراز و فارس خالی دانست و با اعلام آمادگی ارتش برای همکاری در تجهیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.

در ادامه این نشست، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی استان فارس هم با اشاره به 761 شهید نیروی انتظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، آمادگی نیروی انتظامی فارس در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان را اعلام و اظهار داشت: بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس تاثیر بسزایی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل امروز و آینده دارد و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و همه نیز همراه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه