English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خبر داد؛

دانشنامه نقش استان فارس در دفاع مقدس و اطلس یگان‌های نظامی تدوین می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس، از تدوین دانشنامه نقش استان فارس در دفاع مقدس و اطلس یگان‌های نظامی خبر داد.

دانشنامه نقش استان فارس در دفاع مقدس و اطلس یگان‌های نظامی تدوین می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، سرهنگ حمیدرضا گرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس که امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شیراز برگزار شد، از از تدوین دانشنامه نقش استان فارس در دفاع مقدس خبر داد و گفت: همچنین اطلس یگان‌ها نیز در حال تدوین است که این مهم با هماهنگی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای جمع آوری اطلاعات در حال انجام است.

وی به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز از نظر فیزیکی ساختمان گالری، محوطه، سالن روباز آمفی‌ تئاتر، سالن اسناد، کتابخانه و تجهیزات سخت افزاری به اتمام رسیده است.

گرامی به فعال کردن یک تیم هنری توانمند در استان فارس و شناسایی 850 سوژه طی 10 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته و فعالیت گروه‌های هنری آماده انعقاد قرارداد برای ساخت و نصب این آثار در گالری هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن درخواست ما از مسئولان کمک برای تسریع در افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس و همچنین ساخت شهرک سینمایی در راستای اشاعه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: برنامه‌ریزی می‌کنیم که مرکز فرهنگی نیز در بازدیدهای گردشگران مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه