English

عناوین روزهای هفته پژوهش ٩٦ اعلام شد

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان، عناوین روزهای هفته پژوهش امسال را اعلام کرد.

عناوین روزهای هفته پژوهش ٩٦ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری؛ زیر بنای تولید و اشتغال» در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به عناوین روزهای هفته پژوهش ٩٦، گفت: روز شنبه ٤ آذر «روز پژوهش، فناوری و اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان و صنعت»، یکشنبه ٥ آذر «روز پژوهش، فناوری و بهداشت، درمان و تحقیقات پزشکی و سلامت» و دوشنبه ٦ آذر «روز پژوهش، فناوری و دانش آموزان و نخبگان جوان» نام گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین سه شنبه ٧ آذر «روز پژوهش، فناوری و دانشگاه های کارآفرین (روز درهای باز)»، چهارشنبه ٨ آذر «روز پژوهش، فناوری و کشاورزی، محیط زیست و دریا» و پنجشنبه ٩ آذر «روز پژوهش، فناوری و سرمایه انسانی» معرفی شده است.

فاضلی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار گیلان به مناسبت هفته پژوهش، از ٦ الی ٨ آذرماه جاری در سالن ورزشی آتش نشانی رشت واقع در بلوار شهید بهشتی، تقاطع انتظام برگزار می شود.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان نیز روز پنجشنبه ٩ آذر در همان مکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان می توانند به سایت جشنواره به آدرس http://guilan.ac.ir/research٩٦ و یا کانال تلگرامی https://telegram.me/pgilan١٣٩٦ مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه