English

پروژه های آب و فاضلاب در تالش از محل درآمد تبصره ۳ اجرا شد

مدیر امور آبفای تالش پروژه های اجرا شده در این شهرستان از محل درآمد حاصل از تبصره 3 را بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان کرد.

 پروژه های آب و فاضلاب در تالش از محل درآمد تبصره 3 اجرا شد

به گزارش خبرگزای موج از گیلان، سید محمدتقی اصلح نژاد اظهار کرد: تبصره (3) در شهرستان تالش در خردادماه سال 95 اجرایی شد و درآمد حاصل از این تبصره برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه های آب همان شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر امور آبفای تالش در ادامه افزود: به دلیل فرسوده بودن شبکه و جلوگیری از هدر رفت آب با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال شبکه خیابان شهید افرازی به طول 1440 متر با استفاده از لوله پلی اتیلن در اقطار 90،110،160 اصلاح شد.

وی مدت زمان اجرای کار را 4 ماه و جمعیت بهره مند از این پروژه را 900 نفر اعلام کرد و گفت: طی این پروژه 170 فقره انشعاب نیز بازسازی شد.

اصلح نژاد تکمیل شبکه فاضلاب در خیابان جمهوری اسلامی را از دیگر پروژه های اجرا شده از محل تبصره 3 عنوان کرد و افزود: این پروژه به طول 60 متر با استفاده از لوله های کاروگیت به قطر 200 میلیمتر با اعتباری بالغ بر 540 میلیون ریال اجرا شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح شبکه آب تی تک به دلیل فرسوده بودن شبکه و جلوگیری از هدر رفت آب به طول 7 کیلومتر با استفاده از لوله پلی اتیلن در اقطار 63،90،110،160 با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال طی 9 ماه اجرا شد.

مدیر امور آبفای تالش با اعلام جمعیت برخوردار از این پروژه گفت: 2400 نفر از این پروژه بهره مند شدند و 570 فقره انشعاب نیز بازسازی شد که امیدواریم با وصول درآمدهای حاصل از محل تبصره (3) و کمک همشریان و مشترکین شهر تالش با اجرای پروژه های بیشتر خدمات مطلوبی را ارائه نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه