English

مدیرکل اموراجتماعی استانداری هرمزگان خبر داد

آغاز اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله آیت الله غفاری بندرعباس

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت پایلوت در محله آیت الله غفاری بندرعباس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد با تمرکز بر این محله برنامه‌ریزی و آغاز شد.

آغاز اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله آیت الله غفاری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، منصور اخلاقی‌پور در بازدید از محله آیت‌الله غفاری بندرعباس، افزود:برنامه‌های زیادی در محلات مختلف حاشیه‌نشین توسط دستگاه‌ها با صرف اعتبارات دولتی اجرا می‌شود اما متاسفانه در این زمینه شاهد موازی کاری و پراکندگی طرح‌ها و برنامه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در طرح پایلوت کاهش آسیب‌های اجتماعی با تمرکز بر یک محله تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در یک مسیر قرار می‌گیرد که با توجه به شرایط حاد محله آیت الله غفاری بندرعباس در بعضی از آسیب‌ها مقرر شد تا تمرکز بر این محله باشد.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان یادآور شد: اعتبار افزوده‌ای برای اجرای این طرح درنظر گرفته نشده است اما اعتبارات موجود و امکانات دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را در یک قالب مدیریت کرده‌ایم تا بتوانیم شاهد اجرای برنامه های مشارکتی با هدف مشخص باشیم.

اخلاقی‌پور با بیان اینکه شهرداری بندرعباس، ادارات کل راه و شهرسازی، بهزیستی و فنی حرفه ای از پایه‌های این طرح هستند، خاطر نشان کرد: با اینکه برنامه های فرهنگی اجتماعی ماهیتی دیربازده هستند اما امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم طرح‌های مشخصی را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری بندرعباس در راستای عملیاتی کردن طرح پایلوت کاهش آسیب‌های اجتماعی، از محله آیت الله غفاری بازدید میدانی به‌عمل آورد.

در این بازدید که مدیرکل و معاون فنی و حرفه ای استان، مدیر اداره بافت فرسوده اداره کل راه و شهرسازی، معاونین اداره کل بهزیستی استان، مدیربهزیستی شهرستان بندرعباس، مدیر بافت فرسوده شهرداری بندرعباس نیز حضور داشتند، از مراکز خدمات اجتماعی همچون شلتر زنان، خانه محله و بافت محله آیت الله غفاری بازدید میدانی به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه