English

فرماندار بندرانزلی عنوان کرد

لزوم اجرای پروژه های ارتقای نشاط اجتماعی در انزلی

فرماندار شهرستان بندرانزلی، اجرای برنامه ها، طرح ها و پروژه هایی که بتواند منجر به ارتقای نشاط اجتماعی شود را ضروری دانست.

لزوم اجرای پروژه های ارتقای نشاط اجتماعی در انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تسلط کامل اعضای شوراهای اسلامی بر قوانین و مقررات مرتبط با شورا و شهرداری، رویکرد توسعه گرا، برنامه محوری، حاکمیت روحیه و خرد جمعی و لزوم تعامل و هم گرایی در کار اظهار کرد: شهرداری ها همواره به دلیل کمبود منابع به مشارکت عمومی مردم و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، برای توسعه و عمران شهر نیاز ضروری دارند.

فرماندار بندرانزلی اجرای برنامه ها، طرح ها و پروژه هایی که بتواند منجر به ارتقاء نشاط اجتماعی شود را ضروری دانست و گفت: توسعه پارک ها و فضای سبز، بازسازی مبلمان شهری، زیباسازی شهر به ویژه ورودی و خروجی شهرها، توسعه درختکاری، توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی را از مصادیق آن برشمرد.

به گفته وی، مصادیق مدرنیسم و تمدن در شهر بندرانزلی موجب شده تا این شهر از دیرباز پیش گام و پیشرو در خیلی از عرصه ها باشد.

مومنی زاده نسبت به سوابق تاریخی و فرهنگی این شهر و ظرفیت های اقتصادی و گردشگری آن، اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم این شهر بتواند راه توسعه، پیشرفت و ترقی را با سرعت هرچه بیشتر طی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه