English

پیام فرمانده سپاه اصفهان به مناسبت پیروزی بر داعش؛

دست الهی بار دیگر قدرت خود را با شکست تروریست‌های تکفیری به جهانیان نشان داد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با صدور پیامی پیروزی جبهه مقاومت و شکست ترویست‌های داعش در سوریه و عراق را تبریک گفت.

دست الهی بار دیگر قدرت خود را با شکست تروریست‌های تکفیری به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی با صدور پیامی پیروزی جبهه مقاومت و شکست ترویست‌های داعش در سوریه و عراق را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی باشکوه جبهه مقاومت با رهبری حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای که مصداق حقیقی آیه شریفه «فَاسْتَقِمْ کَما أُمِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَکَ» بود، قدرت پوشالی و هیمنه نظام استعمار و محاسبات امپریالیسم جهانی و دولت‌های مرتجع و دست نشانده منطقه را در هم فرو ریخت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)‌ اصفهان تصریح کرده است: خبر مسرت‌بخش این پیروزی بزرگ که با کمک‌های مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و جانفشانی‌های مجاهدین راستین سرزمین‌های اسلامی در قالب تیپ‌های فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب‌الله و دیگر همراهان این جبهه به دست آمد، ثمره خون شهیدانی است که در پاسداری از حریم اهل بیت (ع) با تأسی به مولای شهیدشان آقا اباعبدالله الحسین (ع) از بذل ذره ذره وجودشان دریغ نکردند و در این راه قساوت، سنگدلی و اعمال غیر اسلامی و انسانی دست‌نشانده‌ها و تفاله‌های استکبار، کوچکترین خللی در عظم و هدف والای آنان و خانواده‌های معظم و معززشان ایجاد نکرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: حال که دست الهی بار دیگر قدرت خود را با سیلی زدن و شکست تروریست‌های تکفیری و برچیده شدن بساط این جریان منحرف و سفاک به جهانیان نشان داد، امید است این پیروزی با تقویت وحدت و انسجام داخلی و همدلی و همراهی همه مسلمانان واقعی و راستین منطقه سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان اسلام ایجاد نماید.

سردار سلیمانی افزوده است: در پایان این پیروزی بزرگ را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی و به خصوص خانواده معظم شهدای مدافعان حرم تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند مننان سلامتی و موقفیت روزافزون را برای ملت ایران خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه