English

شهردار اصفهان در همایش نکوداشت اصفهان:

اصفهان مظهر همه دستاوردهای خلاق هنری و خوبی هاست

شهردار اصفهان گفت: اصفهان مظهر دستاوردهای خلاقان هنری، مکتب سازان شهرسازی و مظهر زیبایی، عشق، هنر، اندیشه، مکتب و مظهر همه خوبی هاست.

اصفهان مظهر همه دستاوردهای خلاق هنری و خوبی هاست

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در همایش نکوداشت روز اصفهان گفت: با کمک مردم می توان شهری ایمن و آباد داشته باشیم شهری که امید به زندگی را افزایش می دهد و فرهیختگان را به بقای شهر امیدوار و سرمایه گذاران را به ساختن شهر نه به فرار از سرمایه ها تشویق می کند.

وی افزود: روز نکوداشت در اصفهان روز بزرگی است و از کسانی که برای این روز برنامه ریزی کردند، تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه نکوداشت از هر کس و هر چیز دارای فلسفه خاص خود است، افزود: معمولا از آنچه نکوداشت می شود که افتخار آفریده و این افتخار شهره همه جهانیان شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این افتخار می تواند شهر، فرد و شی را معروف کند گفت: خوشبختانه اصفهان به عنوان یک شهر از دو ویژگی برای نکوداشت برخوردار است و نه تنها برای اصفهانی ها بلکه برای ایرانیان و جهانیان افتخارآفرین است.

اصفهان به عنوان یک اسطوره و جهان شهر شهره است

نوروزی خاطرنشان کرد: اصفهان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و به عنوان اسطوره شهر و جهان شهر معروف شده که اینها واژه های کمی نیست.

وی بیان کرد: در این راستا گردشگری اولین محور فعالیت شهرداری تعریف شده است چرا که یک جهان شهر است.

شهردار اصفهان با اشاره اینکه اصفهان یکی از بهترین شهرهای دنیا است اظهار داشت: اصفهان می تواند رونق اقتصادی به شهر ببخشد و خنده را بر لبان مردم جاری کند اگر چه بزرگترین هویت او یعنی رودخانه زاینده رود امروز دستخوش خطر قرار گرفته است.

نوروزی خاطرنشان کرد: اگر از هویت اصفهان حمایت و برای بازگشت آب به رودخانه زاینده رود و پیشگیری از میرایی این رودخانه تلاش کنیم به طور حتم کار با ارزشی است.

وی عنوان کرد: البته اصفهان در بخش گردشگری خلاقیت های ذاتی متعدد از جمله میدان امام (ره) را دارد، میدانی جهانی که مظهر وحدت در بخش حاکمیت الهی و تکثر در حکومت انسانهاست.

شهردار اصفهان به چهارباغ به عنوان یکی از نقاط گردشگری اصفهان اشاره داشت و ادامه داد: این اثر تاریخی دارای جمیعی از خلاقیت هاست که از آن می توان به عنوان یک اثر گردشگری فاخر یاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه