English

هفته چهارم رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور؛

بسکتبالیست های کردستانی در خانه تیم اصفهان را با شکست بدرقه کردند

بسکتبالیست های کردستانی در ادامه رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور عصر روز جمعه سوم در یک دیدار خانگی تیم اصفهان را با شکست بدرقه کردند.

بسکتبالیست های کردستانی در خانه تیم اصفهان را با شکست بدرقه کردند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، هفته چهارم رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور روز جمعه سوم آبان ماه با پیروزی نماینده کردستان به پایان رسید.

هیأت بسکتبال کردستان که سه بازی قبلی را با شکست به پایان رسانده بود در چهارمین دیدار خود مصمم و منطقی تر به میدان رفت و در یک جدال سخت و نفس گیر ۷۲ بر ۶۷ این تیم اصفهان را مغلوب کرد و نخستین پیروزی مسابقات را به نام خود ثبت کرد.

رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور با شرکت 12 تیم برگزار می شود که تیم ها در دو گروه شش تیمی دیدارهای خود را انجام خواهند داد.

هیأت بسکتبال کردستان در گروه اول جدول رقابت ها قرار دارد و با تیم های آرارات تهران، هیأت بسکتبال اصفهان، مانیزان کرمانشاه، هیأت بسکتبال گیلان و نبوغ بسکتبال اراک همگروه است و تیم های آدمیس میناب، پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه، صنعت مس کرمان، ملی حفاری ایران و مهروبان نوین ماهشهر در گروه دوم مسابقات جای دارند.

متین استاد نوروزی، رضا احمدیان، حمید شریفی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، هیمن احمدی، حمید امینی، بهیاد رحیمی، شاهین قدرگیر و صهیب شریفی بازیکنان تیم هیأت بسکتبال کردستان هستند که در این دیدار به میدان رفتند.

براساس این گزارش، حمید سهراب نژاد مدیر فنی، امید ولیدی پاک سرمربی و پیام امتی به عنوان مربی تیم کردستان را هدایت و همراهی می کنند.

گفتنی است، هیأت کردستان در ادامه این رقابت ها روز جمعه 10 آذر در خارج از خانه به مصاف هیأت بسکتبال گیلان می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی