English

باتلاش سازمان اتوبوسرانی سنندج،

جلسه آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگان سرویس مدارس برگزارشد

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت : با هدف آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی جلسه آموزشی با حضور رانندگان سرویس مدارس برگزار شد.

جلسه آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگان سرویس مدارس برگزارشد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش جلسه توجیهی و آموزشی رانندگان سرویس مدارس در کانون  شهید مطهری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با بیان اینکه سرویس مدارس از اهمیت ویژه ای برای اولیاء دانش آموزان و همچنین مجموعه آموزش و پرورش برخوردار است؛ اظهار داشت: استفاده از رانندگان دارای صلاحیت و همچنین خودروهای مناسب و استاندارد  برای سرویس مدارس از اولویت های اصلی این سازمان است.

شکور صلواتی بیان کرد : یکپارچه نمودن فعالیت های مرتبط با حمل و نقل عمومی و خدمت رسانی مطلوب و شایسته به  دانش آموزان  وشهروندان همواره یکی ازمهم ترین دغدغه های حوزه مدیریت شهری است.

وی عنوان کرد: با هدف ارتقای سطح ایمنی دانش آموزان جلسه آموزش و توجیه مقررات راهنمایی و رانندگی به رانندگان سرویس مدارس توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج وبا همکاری آموزش وپرورش وراهنمایی رانندگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این کلاس آموزشی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با هدف جلوگیری از بروز حوادث و همچنین رعایت برخی از الزامات در  خودروهای سرویس مدارس به رانندگان آموزش داده شد.

وی  نقص فنی خودرو، نداشتن برچسب، سوار نمودن بیش از حد مجاز دانش آموزان، نداشتن معاینه فنی از جمله مواردی است که خودروهای  سرویس مدارس ملزم به رعایت کردن آنها هستند.

صلواتی اعلام کرد :   در این دوره آموزشی مواردی نظیر  داشتن کارت سلامت برای رانندگان سرویس مدارس ، کارت ماشین، بیمه، معاینه فنی، سیستم گرمایشی، وضعیت مناسب لاستیک و خودرو، عدم نصب پرده، دفترچه تردد درون شهری و برچسب سرویس های دانش آموزی را که نشان هویت آنهاست ،داشتن جعبه کمک های اولیه وکپسول آتش نشانی  را یادروی نمودند.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج تاکید کرد : هیچ سرویس مدارس در نوبت شیفت صبح حق ندارند قبل از ساعت 6:45 دقیقه اقدام به سوار کردن دانش آموز کنند.

صلواتی تصریح کرد : کارگروهی متشکل از فرمانداری ، آموزش و پرورش ،تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی بر عملکرد سرویس مدارس نظارت خواهند کرد و هرهفته ملزم به ارائه گزارش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی