English

امام جمعه قلعه رئیسی:

راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در کشور از آثار نکبت‌بار برجام است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در کشور یک دام است و از آثار و فرزند برنامه‌ نکبت‌بار برجام است.

راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در کشور از آثار نکبت‌بار برجام است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: یکی از وظایف مهم منتظران شناخت آسیب های و آفت های مهدی باوری است و یکی از آسیب ها برداشت ایستا و انفعالی از انتظار است.

صلواتی به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و امامت حضرت مهدی(عج) اشاره و خواستار حضور مردم در مراسمات برگزاری به این مناسبت شد.

وی به حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله زدگان غرب اشاره و تاکید کرد: آنچه مرهمی بر زخم زلزله زدگان بود سفر مقام معظم رهبری امام خامنه ای بود و سخنان رهبری و ورود امام المسلمین مرهم زخم ها و تسکین بخش آلام مردم آسیب دیده بود و از مردم به دلیل کمک های متعدد و امیدوار خود به خصوص مردم منطقه چاروسا تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه قلعه رئیسی به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا اشاره و یادآور شد: امروز عده ای در کشور تلاش می کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است و از آثار وجودی همان نوزاد است و آنها به دنبال نفوذ هستند و به دنبال تطهیر سران فتنه و سکولارها هستند و این دام است امیدوارم دولتمردان در این دام که به دنبال محقق شدن اهداف آمریکا هستند قرار نگیرند.

صلواتی به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره و تاکید کرد: مردمی ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است و بسیج برای جوانان شورآفرین و برای دوستان امید آفرین است و رمز پایداری و ماندگاری ما بسیج است و بسیج یک نهاد نظامی نیست بلکه عرصه جهاد است و بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور برای همه میدان ها است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست، سیاسی کاری نیست، جناحی نیست بسیج مجاهد است و عمیقا متدین و متعبد و متحجر نیست بسیج با بصیرت است هرکس به بسیج بی احترامی کند خائن است بسیج خارچشم دشمنان است و تا روحیه بسیجی بر این کشور طنین انداز است هیچگونه آسیبی متوجه این نظام و انقلاب کشور و امت نمی شود.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر مسوولان از بسیج غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت و دفاع مقدس نخستین آزمون برای بسیج بود خاطرنشان کرد: امروز ما هر جا معضل داریم بخاطر این است که از تفکر بسیجی دور هستیم و در هم همین منطقه ما چون بعضی از مسوولان از تفکر بسیج فاصله دارند و به جای اخلاص و کار برای خدا به فکر اربابان سیاسی خودشان هستند و به جای خدمت به مردم و فداکاری و ایثار برای مردم به دنبال محکم کردن صندلیشان هستند و به جای تقویت ولایت باوری به دنبال ولایت زدایی هستند و هرکس که در خط ولایت است او را محروم می کنند و حاشیه سازی برایش می کنند.

صلواتی ادامه داد: امروز راه نجات این منطقه این است که مدیرانی با تفکر بسیجی و ولایی در راس امورات قرار بگیرند و مردم این مساله را مطالبه خویش از مسوولان قرار دهنداگر تفکر بسیجی در منطقه‌ای حاکم باشد دیگر حق خوری و تضیح حق دیگران اتفاق نمی‌افتد و دیگر ظلم نمی‌شود و لذا هم بایستی تلاش کنیم هم بسیجی باشیم و از بسیجیان حمایت کنیم و خواهان مدیرانی بسیجی در منطقه باشیم.

وی در ادامه به نابودی داعش در منطقه اشاره و عنوان کرد: فتنه داعش خطرناک وحشت زا شبیه فتنه های زمان مولا علی(ع) که فرصت حلاوت درک حقیقی اسلام ناب را از مسلمانان گرفت سلب نمود و دو کشور بسیار مهم عالم اسلام یعنی عراق و سوریه را دچار بحران کرد و شهرها را با خاک یکسان نمود و زیرساخت ها را تخریب کرد و سرکودکان را جلو پدر و مادر می بریدند و تمام این خیانت ها با طراحی آمریکائیها و مدیریت آمریکا اجرا می شد.

صلواتی تبیین کرد: لطف و عنایت خدای متعال، عنایات اهل بیت عصمت و طهارت، رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه امام المسلمین و آیت الله سیستانی و نقش سید حسن نصرالله و مدیریت فداکارانه و جهاد گونه سرلشکر سلیمانی، سپاه قدس، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حشد الشعبی عراق، ارتش سوریه و خون پاک و مقدس شهدای مدافع حرم باعث شکست این فتنه عمیق بود.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: این پیروزی خنجری بر قلب کاخ سفید بود و خسارت ها و خیانت های این فتنه قابل احصاء نیست ولی یک پیام دارد پایانداعش مقدمه نابودی اسرائیل خواهد بود تمام عرب و جبهه استکبار به دنبال سقوط دمشق و عراق بودند اما در این میان نایب امام زمان با بسیجیانش در محور مقاومت تمام دنیال کفر و استکبار را تسلیم کرد و این یک نوید را به ما می دهد و به لطف خدا همین ارتش سوریه، همین حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، انصارالله یمن، حماس فلسطین و همین بسیجیان سپاه ایران در کمتر از 25 سال آینده طومار رژیم کودک کش اسرائیل را در هم می پیچیند و برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن خواهند کرد.

وی در پایان از حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران کل که به منطقه آمدند و مصوباتی را خواستار پیگیری شدند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این مصوبات را اجرایی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه