English

فرماندار قشم:

دانشگاه آزاد با جذب مشاوران اقتصادی، دستش را از جیب دانشجو بیرون بیاورد

فرماندار شهرستان قشم گفت: با بهره گیری از مشاوران اقتصادی زبده، دست دانشگاه را از جیب دانشجو بیرون بیاورد، تلاش در جهت برند سازی رشته های مناسب با ظرفیت های شهرستان می تواند به عنوان اولویت های کاری مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در دستور کار قرار گیرد.

دانشگاه آزاد با جذب مشاوران اقتصادی، دستش را از جیب دانشجو بیرون بیاورد

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، علیرضا نصری در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اظهار داشت: مدیریت شما در شهرستانی است که دارای ظرفیت های بسیار مناسب علمی، تحقیقاتی، گردشگری و در کنار آن امتیاز حضور سازمان منطقه آزاد است و استفاده صحیح از این پتانسیل ها می تواند دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم را در زمره واحدهای شاخص منطقه ای و حتی کشوری قرار دهد.

وی گفت: وقتی سرمایه و توان دانشگاه آزاد بر اساس تعداد دانشجو و شهریه دریافتی محاسبه شود، روی سطح آموزش ارائه شده، تاثیر نامطلوب می گذارد از این رو کیفیت آموزشی باید در کنار سیاست های جذب دانشجو مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قشم به سراج الدین  محبی توصیه کرد؛ با بهره گیری از مشاوران اقتصادی زبده، دست دانشگاه را از جیب دانشجو بیرون بیاورند، نصری بیان کرد:  تلاش برای افزایش سطح کیفی آموزش، و برنامه ریزی در جهت برند سازی رشته های مناسب با ظرفیت های شهرستان می تواند به عنوان اولویت های کاری مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در دستور کار قرار گیرد،

وی با اشاره به منبع خدادادی آبی در  اطراف قشم گفت: دریا نعمت و فرصت شایان توجهی است که جز استفاده سنتی و معمول، بهره برداری علمی و قابل ذکری از آن نداشته ایم و می توان گفت، سهم ما از دریا تقریبا هیچ بوده است. رئیس شورای دانشجویی شهرستان قشم خواستار ورود سیستم دانشگاهی به گردشگری علمی بر اساس قابلیت های موجود در شهرستان قشم شد.

وی همچنین فرهنگ سازی فضای دانشگاهی برای تصحیح نگاه دانشجویان نسبت به مقوله اشتغال و ارزش های شغلی را از دیگر ماموریت های اساتید و فرهیختگان  عنوان کرد. بر اساس این خبر سراج الدین محبی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با حضور در دفتر علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم با او دیدار و گفت و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه