English

معاون اقتصادی سفیر کره جنوبی:

شهر رشت برای فعالیتهای اقتصادی بسترهای مناسبی دارد

معاون اقتصادی سفیر کره جنوبی در نشست با شهردار رشت گفت: از شهردار رشت تشکر می کنم که شانس شناخت خوب از رشت را برای من فراهم کرد در شهر رشت برای فعالیتهای اقتصادی بسترهای مناسبی فراهم است.

 شهر رشت برای فعالیتهای اقتصادی بسترهای مناسبی  دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یان سونگ کینگ  نیز در این جلسه همکاری اقتصادی دو جانبه بین دو کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: امروز جلسه های بسیار مفید و پرباری داشته ایم و من کاملا متوجه شده ام که امکانات زیادی برای سرمایه گذاری در شیلات و خاویار و گردشگری و نیز صنایع مختلف در گیلان وجود دارد.

وی تصریح کرد: شرکتهای خصوصی در گیلان بسیار همکاری خوبی برای جذب گردشگر خارجی در ایران با هم دارند و این موضوعات به دفتر مرکزی ما در سئول ارسال می شود تا مطالعات و نیاز سنجی های اولیه برای سرمایه گذاری در منطقه انجام شود.

معاون اقتصادی سفیر کره جنوبی تصریح کرد: من قسمتی از ماموریت خود در ایران را به این اختصاص می دهم که کسب و کارهایی بر اساس برد-برد این دو کشور را به هم نزدیک تر کند  و ماموریت جدید من در ایران بر اساس همکاریهای مشترک تعریف می شود و امیدوارم طرفین بتوانیم در فناوری، افزایش دانش فنی با هم شروع همکاری خوبی داشته باشیم.

وی بازار ایران را فرصت بزرگی برای سرمایه گذاران دانست و افزود: در اطراف بازار ایران بازارهای منطقه ای وجود دارد و من همه تلاش خود را می کنم تا مدل جدید کسب و کار بین ایران و کره جنوبی انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه من با دیدن شهر رشت تحت تاثیر قرار گرفتم تصریح کرد: از شهردار رشت تشکر می کنم که شانس شناخت خوب از رشت را برای من فراهم کرد در شهر رشت برای فعالیتهای اقتصادی بسترهای مناسبی فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه