English

علمای اهل سنت و شیعه گلستان

اخلاص و تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش است

جمع کثیری از علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان در پی اعلام پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برخلافت خودخوانده داعش در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری این پیروزی بزرگ را تبریک گفتند.

اخلاص و تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، صبح امروز جمع کثیری از علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان در پی اعلام پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برخلافت خودخوانده داعش در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری این پیروزی بزرگ را تبریک گفتند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: انّا فَتَحنا لَکَ فَتَحناً مُبینا

محضر مبارک  ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی

سلام علیکم

پیروزی جبهه قدرتمند محور مقاومت در مقابله با خلافت خودخوانده داعش که مولود نامشروع تفکر خبیث وهابیت و اسلام آمریکایی است همه ما را مسرور و ملزم به سجده شکر بر آستان احدیت نموده است.

پیروزی بزرگ محور مقاومت در سوریه

رهبرا؛  عراق و لبنان با درایت حکیمانه حضرتعالی و ایثارگری،اخلاص و شجاعت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و برکت خون شهدای مظلوم مدافعین حرم و جانفشانی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و اتحاد جوانان شیعه و سنی و دیگر ادیان الهی و حمایت همه جانبه مرجعیت دینی و علمای بصیر جهان اسلام صورت گرفته است.

در این ماه طلوع خورشید اسلام که با تلألو اسلام ناب مزین شده و قلب همه مسلمین عالم و مردم آزادی‌خواه جهان را پر از شور و شعف کرده است.در این برهه مهم تاریخی که پیروزی و سرافرازی پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را شاهد بودیم، اعلام  می‌داریم کماکان به عنوان سرباز و مرید شما هستیم و تفکر خبیث  تکفیری که چهره اسلام ناب و حقیقی را با بازی های خطرناک وهابیت مخدوش کرده را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که نتیجه تبعیت و حمایت از اوامر، تدابیر و منویات حضرتعالی قطعاً نتایجی مبارک، بزرگ و پرثمر مانند پیروزی برخلافت خود خوانده داعش و جبهه استکبار و سرافرازی اسلام واقعی را در پی دارد.

از حضرتعالی به عنوان ولی امر مسلمین جهان و افتخار انقلاب اسلامی و خلف صالح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) قدردانی کرده  و برای سردار رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و همه سربازان جهان اسلام توفیق روزافزون و پیروزی و برای روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای کشورمان و همه شهیدان راه مبارزه با این شجره ملعونه و مدافعین حرم اعم از شیعه و سنی و مسیحی و دروزی از خداوند علو درجات و رحمت واسعه را مسئلت می‌کنیم.

در پایان، طول عمر با عزت و دوام توفیقات حضرتعالی را از خداوند متعال خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی