English

امام جمعه سنندج:

جهانیان بدانند برنامه های این گروه تندرو، تفاوت زیادی با دین مبین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: این بار نیز مسلمانان با اتحاد و همبستگی خود توانستند یکی از غده های سرطانی که برای ضربه زدن بر پیکره اسلام رشد پیدا کرده بود، را شکست دهند.

جهانیان بدانند برنامه های این گروه تندرو، تفاوت زیادی با دین مبین اسلام دارد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،ماموستا عبدالرحمان خدایی افزود: خبر پایان سلطه حکومت خودخوانده داعش، سجده شکر را بر مسلمانان واجب کرد و هر اهل ایمانی از شنیدن این خبر ابراز شادمانی می کند.
وی اضافه کرد: در حالی که بسیاری از کشورهای غربی در ظاهر برای شکست داعش در عراق و سوریه حضور داشتند اما در طول این مدت نتواستند ضربات مهم را به این گروه تروریستی وارد کنند.
امام جمعه سنندج اظهار کرد: سرانجام اتحاد و هم صدایی مسلمانان باعث شد این گروه تندرو نتواند در مقابله با اراده مردم مقاومت کند و محکوم به شکست شد.
وی با تبریک این پیروزی به مسلمانان و رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد روشنفکران و روحانیون جهان اسلام، ابعاد مختلف جنایات این گروه بی رحم را تشریح کنند.
ماموستا خدایی گفت: باز نشر جنایات های این گروه و اهداف پوشالی آن می تواند درس عبرتی برای افراد ناآگاه و حمایت کنندگان منطقه ای آن باشد و جهانیان بدانند که برنامه های این گروه تندرو، تفاوت زیادی با دین مبین اسلام دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه