English

استاندار فارس:

دستیابی به اهداف بزرگ نیازمند حل اختلافات جزیی است

استاندار فارس تأکید کرد: دستیابی به اهداف بزرگ نیازمند حل اختلافات جزیی است و مجموعه های شهرداری، شورای شهر و شرکت عمران صدرا باید نگاهی جمعی و مبتنی بر همراهی و تفاهم در حل مشکلات پیش روی شهر صدرا داشته باشند.

دستیابی به اهداف بزرگ نیازمند حل اختلافات جزیی است

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، اسماعیل تبادار امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهر صدرا با تأکید بر اینکه دستیابی به اهداف بزرگ نیازمند حل اختلافات جزیی درون مجموعه مدیریتی است، گفت: مجموعه های شهرداری، شورای شهر و شرکت عمران صدرا باید نگاهی جمعی و مبتنی بر همراهی و تفاهم  در حل مشکلات پیش روی  شهر صدرا داشته باشند.

وی از مسئولان راه و شهرسازی و شرکت عمران صدرا خواست حداکثر طی 10 روز، طرح جامع شهر صدرا  را پس از بررسی نهایی و رفع مشکلات مطرح شده، تصویب و به شورای عالی شهرسازی ارسال نمایند.

مقام عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه شهر جدید صدرا باید به نمونه و الگویی از  شهرسازی و محیط شهری مطلوب تبدیل می شد، از وجود مشکلات فعلی در این شهر ابراز تأسف کرد و افزود: شهر صدرا در حال حاضر نیز می تواند مجال ها  و فرصت های متعددی در کنار کلان شهر شیراز ایجاد کند.

استاندار فارس با بیان اینکه دستیابی به یک شهر با کالبدی جامع نگر و محیط سالم شهری از اهداف ایجاد شهرهای جدید است، خاطر نشان ساخت: شهر صدرا باید با داشتن این ویژگی، الگویی برای بهسازی سایر بخش های شهری در شیراز قرار می گرفت که متأسفانه اکنون با مشکلات متعددی در گذرگاه ها، الحاقات و غیره دست به گریبان است.

تبادار مشکلات امروز شهر صدرا را ناشی از عملکرد نادرست در گذشته دانست و با تأکید بر اهمیت کسب تجربه از اشتباهات پیشین، گفت: انتظار می رود اقداماتی که از این پس در صدرا انجام میگیرد از این اشتباهات مبرا باشد.

وی در پایان توجه به مسائل زیست محیطی در توسعه شهر صدرا و همچنین سایر بخش ها را بسیار مهم ارزیابی و عنوان کرد: زندگی امروز و آینده در این سرزمین به موضوعات زیست محیطی گره خورده است، از این رو باید با جدیت تلاش نمود تا نفع حداقلی امروز را به نگرانی و چالش زیست محیطی فردا تبدیل نکنیم.

استاندار فارس با اشاره به اهمیت موضوع شهر صدرا، ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با تصویب طرح جامعی برای این شهر، شاهد توقف رشد لجام گسیخته ای باشیم که هیچ گونه موضوعیت ابعادی و پهنه ای با مبانی شهرسازی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه