English

رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشور:

مردم ۳.۵ میلیارد ریال برای زلزله‌زدگان حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کرده‌اند

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: تاکنون ۸۲ هزار و ۵۴۰ تخته چادر امدادی، ۷۳۳ هزار بطری آب‌معدنی، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تخته موکت و سایر اقلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در بین زلزله‌زدگان غرب کشور توزیع‌شده است.

مردم 3.5 میلیارد ریال برای زلزله‌زدگان حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کرده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر علی‌اصغر پیوندی ابراز داشت: منطقه زلزله‌زده ابتدا پس از تشکیل ستاد بحران به هشت منطقه برای خدمات‌رسانی تقسیم شد و 38 تیم واکنش سریع، 17 تیم تخصصی درمان اضطراری، 81 دستگاه آمبولانس، 23 تیم دستگاه نجات،297 کامیون و کامیونت، 90 تریلر همراه با افراد متخصص و امدادگران و نجات گران به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

پیوندی، از توزیع اقلام یک‌ماهه بین زلزله‌زدگان طبق توزیع دفترچه‌های امدادی میان آن‌ها خبر داد و گفت: تاکنون توزیع اقلام امدادی و تغذیه‌ای به ارزش 100 میلیارد تومان بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه تاکنون 120 تُن نایلون با توجه به ریزش بارش‌ها در بین زلزله‌زدگان توزیع‌ شده است، اضافه کرد: پس از بازدید مسئولان همگی بر این امر تأکید کردند که محوریت کمک‌ها با هلال‌احمر باشد و رئیس‌جمهور نیز از عملکرد این سازمان راضی بود.

پیوندی با اشاره به اینکه 10 فروند امداد هوایی به‌صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات می‌کنند، افزود: تاکنون 230 ساعت پرواز کردند، 250 مجروح را انتقال و 127 هزار کیلوگرم اقلام امدادی را جابه‌جا کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه