English

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

بازدید معاون وزارت فرهنگ و ارشاد از تالار مرکزی یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی یاسوج بازدید کردند.

بازدید معاون وزارت فرهنگ و ارشاد از تالار مرکزی یاسوج

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و ضمن دیدار با استاندار از پروژه تالار مرکزی یاسوج بازدید کرد.

در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه با زیربنای 3 هزار مترمربع یکی از بزرگترین مجتمع‌های فرهنگی و هنری جنوب کشور است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را مناسب دانست و گفت: از محل اعتبارات ریاست جمهوری اعتباراتی خوبی بالغ بر 20 میلیارد تومان اختصاص یافت.

احمدی با اشاره به دیدار نمایندگان و مسوولان استان با دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهار داشت: اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری تا پایان سال تخصیص داده می‌شود و حضور دکتر حسینی معاون وزارت نیز بر این مسئله تاکید دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این پروژه تأثیر بسیار مهمی بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه تالار مرکزی یاسوج 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: با تزریق اعتبارات می‌توان شاهد پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد این پروژه باشیم، البته حجم کار زیاد است و این پروژه، پروژه بزرگی می‌باشد.

 به گزارش موج، سید هادی حسینی معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد در این بازدید نیز با بیان اینکه دکتر احمدی از افتخارات حوزه مدیریتی کشور است، اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی یاسوج، از پروژه‌های مهم کشور می‌باشد و هزار متر مربع از پروژه‌های همانند خوب بزرگتر است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شود. و بدون شک با مدیریت خوب دکتر دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و درایت آقای استاندار پروژه تالار مرکزی به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش موج، در ادامه این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: متأسفانه روند اجرایی پروژه کند و پیمانکار در اجرایی کردن وعده‌های خود کوتاهی کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به پیمانکار گفت: پیمانکاری که پروژه‌ای با این حجم را انجام می‌دهد نباید معطل 3 و 4 میلیارد تومان باشد.

به گزارش موج، همچنین مسوولان از پروژه ساختمان جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد نیز بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه