English

بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور

مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی در نشست مدیران مسکن و ساختمان و روسای ادارات نظام مهندسی منطقه یک کشور از بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی برای مدرسان، گرد آوری شده و یکسان سازی محتوای آموزشی برای مهندسان از مهمترین برنامه های این طرح است.

بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حامد مانی فر با اشاره به اهمیت نشست های منطقه ای گفت: مجموعه این نشست ها برای بحث و تبادل نظر در خصوص اقدامات و برنامه های اجرایی استان ها در امور مرتبط با نظارت عالیه بر ساخت و ساز و ارتقا ایمنی کیفیت سازه ها برگزار می شود.

مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی آموزش عوامل دخیل در ساخت و ساز و ترویج مقررات ملی ساختمان با هدف استفاده از ظرفیت های موجود در کشور و هماهنگی هر چه بیشتر استان ها با ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در نحوه اجرای امور و اشتراک گذاری تجربیات را از اهداف مهم این نشست عنوان کرد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برداشت های متفاوتی از دستورالعمل ها و روش های اجرایی مقررات ملی ساختمان صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: هم فکری استانها با مشارکت در این نشست ها زمینه ساز انتخاب راهکارهای منطقی و مناسب است وزمینه بهبود کیفیت ساخت و سازها در سطح کشور رافراهم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه