English

شهردار مادوان:

نبود فضای ورزشی در شهر مادوان تهدید جدی برای جوانان است

شهردار مادوان گفت: نبود فضای ورزشی و تفریحی در شهر مادوان یک تهدید جدی است.

نبود فضای ورزشی در شهر مادوان تهدید جدی برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، داریوش جهانبخش شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر مادوان که با حضور مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله کرمانشاه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ورزش باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: توسعه ورزش نقش موثری در سلامت رفتاری و فکری جوانان و نوجوانان دارد و هرگونه خمودگی و رکود را از جوانان دور می‌سازد.

وی گفت: ورزش ظرفیت بی‌بدیلی در عرصه پیشگیری و مبارزه با ناهنجاری‌ها دارد و از هر گونه استرس، پرخاشگری، بیماری‌های ناشی از کم تحرکی، اعتیاد و ... جلوگیری می‌کند و ورزش می‌تواند زمینه پر کردن اوقات فراغت را فراهم کند.

شهردار مادوان در ادامه با بیان اینکه شهر ما فاقد سالن ورزشی، اماکن ورزشی، زمین بازی و چمن مصنوعی است، گفت: چرا سرانه ورزش این شهر 18 هزار نفری که غالباً جمعیت آن جوان می‌باشد، صفر است.

جهانبخش افزود: نبود فضای ورزشی و تفریحی در شهر مادوان یک تهدید جدی و آسیب اجتماعی است، جوانان و نوجوانان ما چگونه انرژی خود را تخلیه نمایند. چگونه اوقات فراغت خود را پر کنند، لذا نیاز است در خصوص تهیه زمین از ظرفیت منابع طبیعی، محیط زیست و همینطور از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی اضافه کرد: همینطور انتظار می‌رود که اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از منابع ملی و استانی و با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه جهت ایجاد فضای ورزشی در شهر ماداون استفاده کنند و نباید به بهانه آماده نبودن زمین، فضای ورزشی این شهر نادیده گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی